Parfum, ki diši po empatiji
V lepotni industriji, preplavljeni s skoraj identičnimi lansiranji in vonji, ki bolj spominjajo na PR brif kot na pristna čustva, je Selena Gomez naredila korak v povsem drugo smer. Rare Eau de Parfum, njen prvi pravi parfum pod znamko Rare Beauty, nosi sporočilo, ki je glasnejše od večine kampanj na oglasnih panojih. Poleg tega pa ga je mogoče povohati na kar treh lokacijah v New Yorku.
O dišavah bomo govorili v nadaljevanju, a najprej velja poudariti nekaj, kar si res zasluži pohvalo. Samo pakiranje. Selena in njena ekipa so namreč v sodelovanju s terapevti za roke in osebami z omejeno gibljivostjo razvili stekleničko, ki jo je mogoče odpreti z eno samo roko. Celoten dizajn je bil testiran v resnični uporabi. Tako gre za prvi luksuzni parfum v rangu Sephore, ki je resnično dostopen tudi osebam z invalidnostjo.
O tem, kako blagovna znamka že od začetka poudarja pomen vključenosti, smo že pisali, pa tudi o tem, da so vse embalaže izdelane z mislijo na čim širšo uporabo.
Vonj parfuma lahko prilagodite z “layering balm”
Tako je, ne gre za klasičen parfum. Njegova osnovna sestava vključuje note karamele, pistacije, vanilje in sandalovine, a poleg tega vsebuje tudi štiri osnovne baze, ki spreminjajo razpoloženje vonja. Tako lahko izbirate med naslednjimi osnovami:
• Amber Vanilla
• Floral Peony Blossom
• Fresh Bergamot
• Woody Oak
Strinjali se bos, da gre za popolnoma inovativen pristop v svetu parfumov. Te baze je mogoče nanesti pred ali po uporabi parfuma, kar pomeni, da lahko osnovni vonj preprosto prilagodite svojim željam.
In za konec – čista desetka za marketing
Parfum bo na voljo šele 7. avgusta 2025, vendar ga najbolj neučakani že lahko preizkusite, če se po naključju trenutno nahajate v New Yorku. Kako? Na treh lokacijah z oglasnimi panoji lahko na določenem mestu podrgnete površino in začutite vonj parfuma. Odlična ideja in izvrstna izvedba!
Članek je prevzet s portala Journal.rs
Foto: Instagram / @rarebeauty