

Poletje z okusom limone: Hailey Bieber razkrila novo poletno različico svojega priljubljenega balzama za ustnice
Lemontini – novi balzam za ustnice, ki diši po poletju
Če obstaja balzam za ustnice, ki deluje kot nega za kožo, diši kot koktajl in prihaja z nepogrešljivimi poletnimi dodatki – potem je to zagotovo Lemontini. Rhode, znamka Hailey Bieber, je namreč predstavila novo poletno različico svojega kultnega balzama Peptide Lip Treatment – tokrat z osvežujočim okusom limone. Poleg novega okusa pa prinaša tudi izboljšano formulo, na kateri so, kot pravi Hailey, delali skoraj dve leti.
Zasnovan kot poletni aperitiv za ustnice, Lemontini diši po limoni in meti. Sestavljen je iz enakih prepoznavnih sestavin kot njegove predhodne različice – peptidov, karitejevega masla in olja babasu palme.
In za vse, ki vas zanima, ali prihaja tudi nova torbica za telefon – odgovor je: da. Nežno rumeni toni bodo to poletje zamenjani z drznim, živo rumenim odtenkom, Hailey pa je že poskrbela za odmevno promocijsko kampanjo na družbenih omrežjih.
Ko limona sreča martini …
Hailey nadaljuje s promocijo estetike »clean girl«, a tokrat z dodatkom karakterja. Za vse ljubitelje Rhode balzama je Lemontini poletni vrhunec, ki ga preprosto ne smeš izpustiti. V trenutku, ko lepotna scena stavi na avtentičnost, preprostost in funkcionalni luksuz, Rhode ostaja zvest svojemu DNK-ju – čist, učinkovit in estetsko dovršen do zadnje podrobnosti. Hailey in njena ekipa so znova združili nego in vizijo, tokrat s pridihom juga Italije – in opomnikom, da poletje živi na ustnicah.
Lemontini prinaša aromo citrusnega akorda, uravnoteženega s subtilnimi sladkimi podtoni. Svež občutek na ustnicah spremlja droben sijaj z rahlim bleščečim efektom.
Novi balzam v prodaji od sredine julija
Lemontini bo na voljo za naročilo od 14. julija 2025, pri čemer gre tudi za prvo izdajo z izboljšano formulo – bolj gladko, brez zrnaste teksture. Mesec dni kasneje bodo v prodajo vključeni tudi vsi ostali Rhode balzami, prav tako s posodobljeno formulo.
Hailey in njena ekipa aktivno poslušajo svoje uporabnike ter stalno izboljšujejo izdelke, kar je pravzaprav edini pravi način za vodenje sodobne Gen Z lepotna znamke.
Članek je prevzet s portala Journal.rs
Foto: Instagram / @rhode / @haileybieber