V osrčju Ljubljane, v prefinjenem ambientu parfumerije Douglas na Kongresnem trgu, je potekal ekskluzivni dogodek, ki je obeležil dve leti delovanja parfumerije Douglas v Sloveniji. Slavnostno vzdušje je privabilo številne goste iz lepotne in lifestyle industrije, vplivneže, medijske partnerje, poslovne sodelavce in vidne predstavnike ekipe Douglas.
Parfumerije Douglas so praznovale dve leti poslovanja v Sloveniji – z glamuroznim praznovanjem in lansiranjem nove storitve Skincare Šola Douglas
Praznovanje drugega rojstnega dne je bila priložnost ne samo za razmislek o uspehu blagovne znamke v Sloveniji, temveč tudi za predstavitev novega izobraževalnega beauty koncepta – Skincare Šola Douglas. Ta inovativna storitev, razvita v sodelovanju s priznanimi skincare blagovnimi znamkami, vključuje personalizirana svetovanja, izobraževanje o negi kože in interaktivne posvete z beauty strokovnjaki.
Poseben večer je bil v znamenju lepote, znanja in inovativnosti. Goste sta nagovorili ključni predstavnici ekipe Douglas – Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglas Adriatic Cluster, in Alessandra Breda, Social & Trade Marketing Manager Douglas Italia.
Adrijana Bokan je ob tej priložnosti poudarila: »Skincare Šola je več kot samo beauty storitev – to je naš odgovor na potrebe strank, ki iščejo personalizacijo, izobraževanje in vrhunsko negovalno izkušnjo. Ponosna sem, da lahko danes naznanimo tudi odprtje svoje sedme parfumerije – v Novi Gorici, s čimer bomo še dodatno okrepili svojo prisotnost in dostopnost v Sloveniji.«
Alessandra Breda, kot predstavnica Douglas Italije, od koder izvira koncept skincare, je poudarila: »Douglas je bil vedno sinonim za inovacije in odličnost. Skincare Šola je odličen primer tega – združujemo znanje, vrhunske blagovne znamke in osebni pristop, da bi vsaki stranki zagotovili nepozabno lepotno izkušnjo.«
Skincare Šola Douglas
Vrhunec večera je bila interaktivna predstavitev Skincare Šole s predstavitvijo tretmaja v živo, v sodelovanju z blagovno znamko Sisley. Gostje so imeli priložnost preizkusiti novo storitev iz prve roke in se posvetovati z Douglasovimi beauty svetovalci.
Praznovanje rojstnega dneva se je zaključilo z rojstnodnevno torto in s skupno zdravico v čast Douglasovega uspešnega drugega leta poslovanja v Sloveniji – in s pogledom vodilne lepotne destinacije v prihodnost, polno novih beauty zgodb. Ta dogodek je potrdil položaj Douglasa kot, ki združuje luksuz, inovacije, izobraževanje in globoko povezanost s strankami.