V najnovejši kampanji luksuzne blagovne znamke Moncler, poimenovani Warmer Together, sta se znašla dva filmska velikana – Al Pacino in Robert De Niro. V zgodbi, ki slavi prijateljstvo, povezanost in toplino, legendarna igralca sporočata, da toplina nima povezave s temperaturo. Sodelovanje ni le vizualno osupljivo, temveč nosi tudi globlji pomen – idejo, da prava toplina ne izhaja zgolj iz oblačil, temveč iz medčloveških odnosov. Znamka, ki je zrasla iz tehničnega znanja in planinske dediščine, ponovno uspeva na novo opredeliti pomen luksuza – tokrat skozi čustva in intimnost.
Moncler in dediščina topline
Znamka Moncler je bila ustanovljena leta 1952 v francoskem kraju Monestier-de-Clermont, po katerem je dobila tudi svoje ime. Že od samega začetka je bila prepoznavna po izdelavi funkcionalnih in kakovostnih oblačil, ki ščitijo pred mrazom – puhovk, plaščev in tehničnih slojev, zasnovanih za ekstremne razmere.
Pod vodstvom vizionarskega direktorja Rema Ruffinija se je Moncler v zadnjih desetletjih preoblikoval v eno najvplivnejših luksuznih modnih znamk današnjega časa. Ruffiniju je uspelo združiti tradicijo in inovacijo ter ustvariti blagovno znamko, ki je hkrati tehnično dovršena in estetsko prepoznavna.
Današnji Moncler ni več zgolj sinonim za smučarske jakne, temveč predstavlja koncept »luksuza z dušo«. Prav ta ideja – da toplina ni le zunanja, temveč tudi notranja – postaja osrednje sporočilo nove kampanje.
Al Pacino in Robert De Niro v kampanji Warmer Together
Ko Moncler združi dve največji imeni v zgodovini filma, rezultat ne more biti nič manj kot kulturni trenutek. Al Pacino in Robert De Niro že desetletja simbolizirata ne le igralsko odličnost, temveč tudi trdno prijateljstvo, ki presega filmske vloge.
Kampanja Warmer Together je bila posneta v New Yorku, za fotografije pa je poskrbel svetovno priznani fotograf Platon, znan po sposobnosti ujeti surove emocije in intimne trenutke. V preprostih črno-belih kadrih sta Pacino in De Niro ujeta v pogovoru, pogledu, smehu.
Njuna medsebojna povezanost predstavlja jedro kampanje. De Niro v kratkem videu izreče besede: »Toplina nikoli ni bila zunanja stvar – vedno je šlo za to, kar se dogaja v notranjosti.« Pacino ga dopolni z mislijo: »Prijateljstvo je največja stvar, ki jo lahko imaš.«
Oba igralca tako postaneta metafora tistega, kar Moncler že desetletja gradi … pristnost, povezanost in občutek pripadnosti.
Čustva kot razkošje
V svetu luksuzne mode zvezdniki v kampanjah niso nič novega. Toda Moncler gre še korak dlje. Namesto takojšnje slave ali trendovskih obrazov izbere dve osebi, ki predstavljata vzdržljivost, izkušnje in povezanost. Na ta način blagovna znamka ne prodaja izdelka, temveč občutek.
Kampanja Warmer Together se osredotoča na pet temeljnih vrednot, ki jih želi Moncler prenesti: prijateljstvo, spoštovanje, zaupanje, toplino in povezanost. Vsak prizor, vsaka fotografija je prežeta s tem duhom. Sporočilo je preprosto, a močno. Prava toplina ne prihaja iz perja ali tehnologije, temveč iz odnosov, ki jih gradimo.
Članek je prevzet s portala Journal.hr
Foto: PR