Journal.si

John Malkovich v vlogi, ki je nismo pričakovali – postal je obraz nove kampanje JW Anderson

Ko se združita John Malkovich in Jonathan Anderson, je jasno, da rezultat ne bo »še ena klasična modna kampanja«. Britanski oblikovalec, ki nenehno premika meje mode, se je tokrat odločil posvetiti svojevrsten poklon igralskemu geniju, katerega karizmatična prezenca je postala glavni adut nove kampanje JW Anderson. Gre za kampanjo za torbo Loafer Bag, model, ki je dobesedno navdihnjen z mokasini. Da, torbo, ki predstavlja reinterpretacijo klasičnega čevlja — in z Malkovichevo pojavo dobi povsem novo, skorajda umetniško modno dimenzijo.

Kampanja JW Anderson za torbo Loafer Bag

V značilnem Andersonovem slogu kampanja ni osredotočena le na torbo, temveč predvsem na zgodbo, vzdušje in osebnost, ki jo nosi. Loafer Bag je izdelana v Italiji iz kombinacije gladkega in brušenega telečjega usnja, njen dizajn pa spominja na prefinjenost klasičnih moških čevljev. Kljub temu se s svojim drzno zasnovanim, skoraj konceptualnim videzom popolnoma ujema s sodobno estetiko znamke – tistim trenutkom, ko klasika in eksperiment sobivata v popolnem ravnovesju.

John Malkovich v glavni vlogi

John Malkovich v kampanji izgleda natanko tako, kot bi si ga lahko predstavljali – kot umetnik, ki ne skuša biti moden, temveč to preprosto je. Njegova energija popolnoma odraža duh JW Andersona: kombinacijo elegance, ironije in britanskega humorja. Poleg torbe kampanja predstavlja tudi kose iz nove kolekcije Resort Spring/Summer 2026 – tanke pletene puloverje, japonski denim in Chelsea škornje s kamuflažnim potiskom.

Za kampanjo stoji sam Jonathan Anderson

Za kampanjo stoji sam Jonathan Anderson, ki jo je tudi režiral. Za styling je poskrbel Benjamin Bruno, fotografije pa podpisuje Heikki Kaski. In kot vedno pri Andersonu – vse ima smisel, a ne na očiten način. John Malkovich je zaščitni obraz kampanje, pa tudi simbol znamke, ki razume, da imajo najboljše kampanje vedno zgodbo.

JW Anderson znova dokazuje, da je moda lahko duhovita in globoka hkrati, tako kot njen novi ambasador. Kombinacija igralske karizme in britanske ekscentričnosti je privedla do kampanje, ki je skoraj nihče ne bo pozabil.

Foto: Instagram (@jw_anderson)