Moda se vrača v krogu – in to na prav poseben način … Da je moda ciklična, nam je dobro znano. Tokrat pa se zgodovina ponavlja na nekoliko drugačen način. Kate Moss velja za eno najbolje plačanih manekenk v zgodovini, njen vrhunec pa sega v devetdeseta leta. Takrat je bila zaščitni obraz številnih kampanj, med katerimi je izstopala tudi tista za znamko Donna Karan.
Donna Karan & DKNY
Že večkrat smo pisali o tem, kako se modna estetika devetdesetih počasi vrača, še posebej pri ameriških znamkah, ki so v tistem obdobju doživljale vrhunec priljubljenosti. Ralph Lauren, J.Crew in od letošnjega februarja tudi Calvin Klein – vse tisto, kar bi nekoč nosila Rachel Green iz serije Prijatelji.
Temu valu se zdaj pridružujeta tudi Donna Karan in njena podznamka DKNY. Ikonični mama in hči duo ima pred seboj pomembno nalogo … vrniti nekdaj izjemno priljubljeno znamko iz pozabe nazaj v središče modnega dogajanja. Kate in Lila Moss nagovarjata dve zelo različni ciljni skupini, a kot mama in hči to počneta z dvojno močjo.
Newyorški duh je v zadnjih nekaj sezonah igral ključno vlogo v modnih kampanjah, estetika devetdesetih pa doživlja velik povratek. Bo Kate Moss uspelo vrniti znamko Donna Karan na svetovni modni zemljevid?
Foto: Instagram / @donnakaran / @dkny