Septembra bo Ljubljanski festival športa dobil svež, nepričakovan modni zasuk. Blagovna znamka Amalu, ki mojstrsko združuje kulturo gibanja z estetiko sodobne mode, bo 6. septembra 2025 v Tivoliju, v sklopu svojega sober partyja z Estoro, predstavila težko pričakovano kolekcijo The Clarity Collection – prvič tudi za slovenski trg. Obiskovalce bo na prizorišču pričakal ekskluzivni pop-up shop, kjer bodo lahko najnovejše kose tudi pobliže spoznali in jih dodali svoji modni garderobi.
Iz telovadnice na mestne ulice, iz dnevnih opravkov na večerne dogodke
Amalu ruši meje med športnim in modnim svetom. Njihovi kosi se brez truda premikajo med različnimi prizorišči – iz telovadnice na mestne ulice, iz jutranjih opravkov na večerne dogodke – in to brez potrebe po preoblačenju. To so oblačila, ki ponujajo popolno tehnično in stilsko dovršenost, hkrati pa izžarevajo samozavest, eleganco in lahkotnost sodobnega življenjskega sloga.
Nova kolekcija The Clarity Collection
The Clarity Collection temelji na filozofiji zavestnega oblikovanja. Vsak kos omogoča naraven prehod med trenutki dneva – od jutranje kave, čez delovni tempo, do večernega druženja ali nočnega plesišča. Kolekcija presega hitro minljive trende in ponuja trajnostno estetiko, ki združuje vrhunsko tehnično izvedbo, vizualno izraznost in skrbno izbrane materiale.
»Ne ločujemo med funkcionalnostjo in estetiko, med zabavo in jasnostjo – verjamemo, da se ti elementi med seboj podpirajo in plemenitijo,« poudarja Senka Umek, ustanoviteljica znamke Amalu.
V Ljubljani bo ta filozofija zaživela v svoji najboljši obliki … S pop-up trgovino in edinstvenim sober partyjem, ki bo dokazal, da se prava energija ne skriva v kozarcu, temveč v ljudeh, ki znajo živeti polno, zavestno in v ritmu trenutka.
Foto: Amalu