Modna hiša Dior je stopila v novo obdobje. S prihodom Jonathana Andersona na mesto kreativnega direktorja se začenja poglavje, ki prinaša svežino in novo interpretacijo brezčasne elegance. Njegova prva velika poteza je kampanja za legendarno torbico Lady Dior, ki jo je modni svet že označil kot enega najodmevnejših trenutkov sezone.
Kampanja predstavlja tudi tri nove ambasadorke hiše: Mio Goth, Greto Lee in Mikey Madison. Vse tri so se pred objektivom slavnega fotografa Davida Simsa znašle v francoskem Pavillon de Musique de la Comtesse du Barry, zgradbi iz 18. stoletja, ki jo zaznamuje aristokratski sijaj in bogata zgodovina. Prav tam je Anderson zasnoval vizualno zgodbo, v kateri tradicija in sodobnost stopata z roko v roki.
Lady Dior kot simbol nove vizije
Jonathan Anderson je oblikovalec, ki že desetletje ustvarja prepoznavno estetiko skozi svojo lastno znamko JW Anderson in delo v hiši Loewe. Svojo ustvarjalnost zdaj usmerja v Dior, kjer je reinterpretiral kultno Lady Dior. V novi kampanji je torbica predstavljena v treh različicah. Med njimi izstopa različica v beli barvi, prekrita s tridimenzionalnimi cvetnimi aplikacijami. To je verjetno najbolj romantična različica Andersonovega ustvarjalnega rokopisa do danes.
Namesto temnejše, rockovsko navdihnjene estetike, ki je zaznamovala zadnje kampanje Marie Grazije Chiuri, tokrat prevladujejo svetli toni, lahkotne teksture in elementi, ki spominjajo na cvetlično renesanso. Prav ta kontrast daje novi Lady Dior torbici občutek svežine in subtilne elegance.
Tri ambasadorke, tri interpretacije
Izbor igralk ni naključen. Mia Goth, Greta Lee in Mikey Madison so znane po tem, da se v svojih vlogah ne bojijo drznosti, a hkrati ohranjajo občutek prefinjene ženstvenosti. V kampanji vsaka od njih utelesi svojo različico Lady Dior – instinktivno, spontano in brez prisiljene drame. S tem sporočajo, da je Lady Dior več kot torbica. Je ikona, ki se skozi desetletja prilagaja novim generacijam.
Francoski pridih in zgodovinske reference
Lokacija snemanja kampanje ni zgolj estetska kulisa. Pavillon de Musique de la Comtesse du Barry je arhitekturni dragulj 18. stoletja, zgrajen za ljubico kralja Ludvika XV. S tem se Andersonova prva Dior kampanja naslanja na francosko zgodovino, ki je že od začetkov osrčje znamke. Tako tradicijo povezuje z modernimi interpretacijami in dokazuje, da se zgodovina in sodobnost lahko dopolnjujeta.
Diorjeva prihodnost pod vodstvom Jonathana Andersona
Ta kampanja je šele začetek. Jonathan Anderson bo 1. oktobra na pariškem tednu mode predstavil svojo prvo žensko kolekcijo za Dior. Če so nove torbice napoved poti, lahko pričakujemo kolekcijo, ki bo Dior popeljala v pravo modno renesanso.
Anderson je znan po tem, da vedno znova preoblikuje ustaljene modne kode, zato je jasno, da se bo pod njegovim vodstvom Dior soočil z novimi ustvarjalnimi izzivi. Lady Dior je bila prvi korak, zdaj pa se pričakuje, da bo kolekcija razkrila celotno širino njegove vizije.
Foto: Dior