NikeSKIMS – začetek nove ere za obe blagovni znamki
Potem ko je Kim Kardashian s Skimsom osvojila trg spodnjega perila in shapeweara, zdaj vstopa v ligo, kjer igrajo največji. Nike bi lahko na drugi strani od tega sodelovanja močno pridobil. V zadnjih nekaj letih je njihov položaj zamajala vse močnejša konkurenca. Drugi gigant, adidas, je z agresivnimi potezami in sodelovanji uspel prevzeti velik del trga, medtem ko je Nike izgubil tisti »kul faktor«, ki ga je spremljal dolga leta. Prav zato bi povezava s Kim in Skimsom lahko prinesla svežo energijo ter jih znova postavila v središče popkulturnih pogovorov.
Pomembno je omeniti, da Skims že nekaj časa koketira s svetom športa. So uradni partner za spodnje perilo WNBA, NBA in ameriške košarkarske reprezentance. To je bil že takrat jasen znak, da blagovna znamka načrtuje širitev onkraj klasične sfere shapeweara. Vendar pa je sodelovanje z gigantom, kot je Nike, bistveno večji zalogaj in jasen signal, da Skims vstopa v novo ero, kjer ne velja več zgolj za »lifestyle« znamko.
Foto: Skims, Instagram (@thesolewomens)