Včeraj se je Ljubljana za en dan odela v rožnato in zažarela v glamurju svetovno znane blagovne znamke. Victoria’s Secret, sinonim za zapeljivo perilo in prestižne lepotne izdelke, je v Sloveniji odprla svojo prvo trgovino, ki se nahaja v pritličju nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik.
Nova prodajalna je zasnovana v sodobnem, odprtem konceptu, ki kupcem omogoča enostavno raziskovanje in prijetno nakupovalno izkušnjo. V njej so na voljo najbolj priljubljene kolekcije perila, športnih in spalnih kosov ter dodatki in celotna lepotna linija z dišavami, meglicami in izdelki za nego telesa. Posebnost nove trgovine je tudi brezplačno strokovno svetovanje za bra fitting. Zanj ni potrebna predhodna rezervacija, kar zagotavlja, da lahko obiskovalke preizkusijo prileganje in udobje brez dodatnih skrbi.
Rožnati večer in VIP otvoritev
Veliki prihod ene najbolj prepoznavnih modnih znamk je spremljal razkošen VIP pred-otvoritveni dogodek, kjer ni manjkalo znanih obrazov, medijskih predstavnikov in zvestih oboževalcev. Dogajanje se je začelo na rožnati preprogi, kjer so gostje že ob prihodu začutili vzdušje, ki ga sicer pričarajo modne prestolnice sveta. Vlogo gostiteljice je prevzela Melani Mekicar, ki je večer povezala z energijo in sproščenim šarmom. Dogodek je popestrila atraktivna plesna koreografija v ikoničnih pižamah Victoria’s Secret. Obiskovalce je spomnila na čarobnost znamenitih modnih revij te blagovne znamke.
Med povabljenimi so bili številni znani Slovenci. Med njimi pevke Gaja Prestor, Ines Erbus in Neisha, vplivnice kot sta Nika Krmec in Hajdi Jazbinšek Korošec ter ustvarjalke, med njimi Sabrina Vidovič in Lara Tošić. Prve so imeli priložnost pobliže spoznati kolekcije, ki jih sicer občuduje ves svet. Od perila in udobnih lounge kosov do parfumov, ki so postali prepoznaven del identitete znamke. V ospredju je bila kolekcija Very Sexy, ki že desetletja velja za simbol samozavesti in privlačnosti.
Razkošje v malih detajlih
Poleg nakupovanja je večer zaznamovalo tudi nekaj posebnih presenečenj. Povabljenci so lahko personalizirali izbrane izdelke, saj so parfumske stekleničke gravirali v unikatne spomine. Majhne pozornosti in detajli so poskrbeli, da je otvoritev delovala kot celostna modna izkušnja, v kateri je vsak obiskovalec odnesel delček glamurja s seboj.
Med izdelki je največ pozornosti pritegnil parfum Bombshell Eau de Parfum, ki je že dolgo najbolje prodajani vonj znamke. Njegova kombinacija brazilske vijolične pasijonke, madagaskarske orhideje in potonike ustvarja značilno iskrivost, zaradi katere je Bombshell eden od najbolj prepoznavnih parfumov na svetu.
Ekskluzivno darilo ob otvoritvi
Za kupce pa je ob otvoritvi pripravila znamka še posebno presenečenje. Vsak, ki je ali bo opravil nakup nad 75 evrov, prejme do razprodaje zalog ekskluzivno tote torbo Victoria’s Secret za simboličen 1 evro. S tem se vsak nakup spremeni v dragocen spomin na trenutek, ko je glamur ene najbolj ikoničnih modnih hiš stopil tudi v Slovenijo.
Victoria’s Secret – globalni simbol ženskega glamurja
Victoria’s Secret je danes največji specializirani prodajalec perila na svetu. Ima ponudbo, ki sega od ikoničnih modrčkov in hlačk do udobnih spalnih kosov ter oblačil za prosti čas. V zadnjih desetletjih je blagovna znamka postala sinonim za prestižne parfume, kreme in izdelke za nego telesa. S svojo mrežo več kot 1.350 trgovin po svetu in več kot 25.000 zaposlenimi, med katerimi večino predstavljajo ženske, se ponaša tudi z največjo ekipo bra fitting strokovnjakinj na svetu.
Nova modna postaja v Ljubljani
Otvoritev trgovine v Ljubljani ni zgolj prihod nove trgovine v nakupovalno središče. To je bil trenutek, ko je prestiž globalne blagovne znamke postal del našega vsakdana. Dogodek je s svojo energijo, znanimi obrazi in pozornostjo do detajlov spominjal na modno pravljico. Sloveniji je odprl vrata v svet, ki ga je doslej bilo mogoče doživeti le v tujini.
Victoria’s Secret je zdaj uradno prisotna tudi pri nas in ponuja izkušnjo, v kateri se združujejo glamur, samozavest in razkošje detajlov – vsak dan, v srcu Ljubljane.