Journal.si
mary phillips mph

Hollywoodska vizažistka, ki stoji za viralnimi lepotnimi triki, lansira svojo lastno lepotno znamko

V morju lepotnih blagovnih znamk vizažistov, vplivnežev in znanih oseb se je pojavil še en poseben projekt. Blagovna znamka, o kateri govorimo danes, od samega začetka ne deluje kot hiter zaslužek, kot bi lahko rekli za mnoge, temveč kot iskrena strast do lepotne industrije. Znana hollywoodska vizažistka Mary Phillips, ki že leta liči Kendall Jenner, Hailey Bieber, Scarlett Johansson in številne druge znane obraze, je napovedala lansiranje svoje znamke – m.ph. Po dvajsetih letih v industriji je Mary sprejela pomembno odločitev ter ustvarila blagovno znamko, ki bo preoblikovala svet lepote.

m.ph by Mary Phillips

Makeup by Mario, Patrick Ta Beauty in One Size so le nekatere lepotne znamke, za katerimi stojijo vizažisti. Temu nizu se bo kmalu pridružila tudi m.ph, pod katero se podpisuje Mary Phillips. Kar to znamko trenutno loči od drugih, sta njena misija in vizija. V napovednih video posnetkih na družbenih omrežjih je Mary poudarila, da se je pri ustvarjanju izdelkov osredotočila na formule, ki se zlahka nadgrajujejo in stapljajo s kožo. Gre za izdelke, ki bodo kakovostno dopolnili vašo vsakodnevno rutino ličenja. To je ličenje za vsak dan, katerega intenzivnost lahko povečate, da vas spremlja tudi v večernih urah.

Tehnika underpainting

Mary je postala znana predvsem po svoji underpainting tehniki, ki zagotavlja naraven, a hkrati izrazit videz obraza. Prav zato je eden prvih izdelkov, ki jih lansira, Underpainting Face Palette – paleta s petimi kremastimi odtenki za popoln “sculpted look”. Videli smo tudi rdečila, svinčnike za ustnice in čopiče, ki bodo prav tako na voljo.

Mary je pokazala uporabo prihajajočih izdelkov na svoji dolgoletni klientki Hailey Bieber. Opažamo tudi njeno predanost znamki od samega začetka. Spremljala je vsak korak razvoja formul v laboratoriju in bila kasneje tudi obraz debitantske kampanje.

Kdaj in kje bo na voljo?

Na lepotni trg prihaja še ena znamka, katere izdelke bomo želeli dodati na svoj seznam želja. Lansiranje je napovedano za 15. avgust, izdelki pa bodo na voljo v prodajalnah Sephora.

Članek je prevzet s portala Journal.rs.

Foto: Instagram / @mphbeauty, @maryphillips /