Journalov intervju: Petar Wagner Fantom o novi avtorski pesmi Katarina, nostalgiji in sodobnem zvoku
Petar Wagner Fantom [ @fantom.mp3 ], znan po priredbah kultnih skladb, ki v njegovi izvedbi zvenijo posebno, je kot predstavnik mlajše generacije sinonim za novi glasbeni val. Ta nadarjeni umetnik ustvarja glasbo, ki premika meje. Združuje sodoben zvok z nostalgijo po preteklih časih, a vedno z jasnim in pristnim pečatom – tako glasbeno kot vizualno. Njegove pesmi, prepletene s čustvi in specifičnimi aranžmaji, osvajajo občinstvo, ki išče nekaj več. In nova avtorska pesem Katarina, ki je na platformi YouTube dosegla že skoraj 100.000 ogledov, to tudi dokazuje.
V intervjuju za Journal Fantom deli navdih za pesem Katarina, zgodbo o snemanju videospota v Zagrebu, izzive na poti ustvarjanja, pa tudi o sodelovanju z velikimi umetniki, ki so mu pomagali dvigniti to pesem in vizualno izkušnjo na še višjo raven.
Pred kratkim je izšla vaša nova avtorska pesem Katarina, ki je v kratkem času osvojila občinstvo? Kaj je glavno sporočilo, ki ste ga želeli posredovati?
Želel sem predvsem deliti nekaj svojih občutkov z ljudmi, ki so prav tako deležni takšnih čustev in imajo senzibilnost do podobnih stvari. Iz svojih nastopov lahko sklepam, da so moje občinstvo ljudje, predvsem dame, s stilom, daleč od kiča in krame. Mislim, da skozi pesmi odlično komuniciramo in se razumemo.
Spot je bil posnet v Zagrebu, kako ste prišli do te odločitve?
Pesem Katarina govori o ljubezni, ki se je zgodila v Pulju nekega poznega poletja, nato pa se čez nekaj časa ponovila le za en dan v Zagrebu. Logično je bilo, da bomo snemali na resnični lokaciji. In zgodilo se je, da je bila deklica, ki je bila prva in edina izbira za vlogo Katarine, Zagrebčanka.
Videospot je bil posnet na trak, kar je danes precej nenavadno. Kako ste prišli na idejo za tak pristop?
Tako pesem kot videospot sta bila posneta na magnetofon, da bi dosegla pristnost in obudila duh časa, ko je bila po mojem mnenju glasba na vrhuncu. Poskušal sem lansirati nekaj toplega in analognega v digitalni svet.
Kako dolgo je trajalo snemanje in ali so bili kakšni izzivi?
Pred prvim snemalnim dnevom smo šli v Veliko Kladušo kupit kamero, s katero so dejansko snemali jugoslovanske serije, ki so bile naše vzornice, potem pa se je kamera po 15 minutah snemanja pokvarila. Na srečo nam je hitro uspelo zamenjati kamero s še bolj pristno, tako da se je vse izšlo tako, kot mora.
Kdo je režiral in produciral video?
Za celoten vizualni del je bila zadolžena Anđela Bucalović. Njeno ime postaja vse bolj znano v industriji. Z njo sva se spoznala konec poletja in se takoj odločila, da bova skupaj posnela videospot. Čez deset dni smo bili že v Zagrebu, vse je odlično organizirala, tudi vožnjo z zasebnim starodobnim letalom nad Zagrebom v videu. Bilo je eno najlepših in najzabavnejših snemanj, v Zagrebu pa smo jedli odlično hrano, kar je pri snemanju zelo pomembno.
Kaj vas je navdihnilo za ta projekt – glasbeno in vizualno?
Poleg mene so pri celotnem projektu sodelovale le še tri lepe punce. Pri aranžmaju se mi je pridružila mlada in obetavna skladateljica Jovana Grubić. Anđela Bucalović je nato vse, kar sem želel povedati skozi glasbo, prenesla v vizualno izkušnjo, Ema Kraljević, študentka književnosti in umetnostne zgodovine iz Zagreba, pa je oživela lik Katarine. To je bila cela ekipa in mislim, da so bila ta tri dekleta največji navdih, da je projekt postal to, kar je.
In za konec, kaj lahko pričakujemo od vas v prihajajočem obdobju – nove skladbe?
Srčno upam, da bo ta pesem ljudem všeč in da jo bodo sprejeli tako kot priredbe pesmi, ki jih pojem. To bi mi veliko pomenilo in njihovo zaupanje bom poskušal upravičiti z naslednjimi pesmimi.
Foto: Anđela Bucalović