

Assouline in Fashionphile praznujeta najbolj ikonične torbice vseh časov v novi knjigi The Book of Iconic Bags
V svetu mode obstaja nekaj kosov, ki presegajo trende in letne čase ter postanejo prave ikone. Med njimi imajo posebno mesto torbice. Te so v zadnjih desetletjih postale veliko več kot le praktičen modni dodatek. So naložba, statusni simbol in izjemen izraz osebnega sloga. Prav zato je najnovejši projekt platforme Fashionphile, ene najbolj uveljavljenih destinacij za nakup in prodajo luksuznih vintidž torbic, prava poslastica za vse modne navdušenke. Izid prve knjige, ki raziskuje fenomen najbolj legendarnih “it” torbic v zgodovini.
Knjiga, ki slavi najvplivnejše torbice vseh časov
Fashionphile se je v sodelovanju s prestižnim založnikom Assouline podala na pot raziskovanja. Skupaj sta ustvarila knjigo z naslovom Fashionphile: The Book of Iconic Bags. V njej so zbrali 25 najvplivnejših torbic, ki so zaznamovale modo, kulturo in tudi trg luksuznih izdelkov. Izbor ni bil opravljen le na podlagi brezhibne izdelave ali lepote posameznega modela, temveč tudi zaradi njihove kulturne moči, zgodovinskega pomena, investicijske vrednosti in trajne privlačnosti.
Med izbranimi kosi najdemo prave klasike, kot so Hermès Birkin in Kelly, pa tudi Chloe Paddington in Fendi Baguette, ki jo je proslavila serija Seks v mestu, ter kultne Pradine torbice. Knjiga se ozre tudi na novejše modele, ki so navdušili modni svet v zadnjih letih. Med njimi so torbice znamk Bottega Veneta, Jacquemus in Loewe.

Pogled v zgodovino in vpliv na pop kulturo
Knjiga raziskuje, kako so se torbice skozi desetletja razvile iz zgolj funkcionalnega modnega kosa v prave statuse simbole. Že v prvi polovici 20. stoletja so znamke, kot so Louis Vuitton, Chanel in Hermès, s kakovostno izdelavo in ekskluzivnostjo ustvarile podobo torbic kot prestižnih kosov. Njihovo slavo so utrdile legendarne filmske ikone, na primer Grace Kelly s svojo Kelly torbico, Jane Birkin s kultnim poletom, ki je navdihnil Hermès Birkin, ter Audrey Hepburn, ki je Louis Vuitton Speedy spremenila v brezčasen modni kos.
V devetdesetih letih in zgodnjih dveh tisočih so luksuz in pop kultura prvič tako močno prepleteni. Takrat je Carrie Bradshaw v seriji Seks v mestu s svojo Fendi Baguette torbico spremenila torbico v samostojnega modnega junaka in spodbudila globalno željo po prestižnih kosih.


Sodobna doba in fenomen “it” torbic
Z razcvetom spleta in sekundarnega trga luksuznih izdelkov so “it” torbice postale še bolj priljubljene kot naložba. Danes imajo te torbice dvojno vlogo. So izraz trenutnih trendov, hkrati pa dolgoročno obdržijo vrednost. Knjiga natančno prikazuje, kako je vsak od 25 izbranih modelov oblikoval kulturni trenutek in še danes vpliva na modo.
Med nepozabnimi prelomnicami izstopa leto 1997, ko je Marc Jacobs prevzel kreativno vodstvo pri Louis Vuittonu in stoletno znamko napolnil z novo energijo, s čimer je tlakoval pot drugim oblikovalcem. Le leto zatem je Fendi Baguette z vlogo v seriji Seks v mestu dobila status prave zvezde, kar je ustvarilo globalno povpraševanje po luksuznih torbicah.
Popolno darilo za ljubiteljice mode
Skozi izjemne fotografije, zanimive zgodbe in vpogled v postopke izdelave knjiga prinaša pravo praznovanje “it” torbice kot simbola stila in umetnosti. Gre za idealno darilo za vse, ki obožujejo legendarne modne kose ali jih že imajo v svoji zbirki. Hkrati pa opominja, da torbice niso le modni dodatki. So kulturni fenomen, ki združuje umetnost, dediščino in brezčasno privlačnost.
Foto: Instagram @linneklund, @pernilleteisbaek, Assouline