

Umetnost ilustratorke Alje Horvat in nove skodelice, ki dišijo po kavi: barviti spoj kreativnosti in okusa
Leto 2020 je bilo za Barcaffe prelomno. Praznovali so 50 let, ob tej priložnosti pa so k sodelovanju povabili mlado, a že zelo uveljavljeno ilustratorko Aljo Horvat. Nastala je kolekcija šestih skodelic, vsaka s svojo zgodbo, ki jo je spremljala ilustracija. Pet jih je predstavljalo pretekla desetletja, zadnja pa je gledala v prihodnost, v leta, ki prihajajo.
V sodelovanju, ki je navdušilo številne ljubitelje kave in umetnosti, je nastal pravi zbirateljski kos. Skodelice in krožnički so bili lično zapakirani v darilno škatlo s pol kilograma kave in razprodani v hipu. Kolekcija je zaznamovala ne le obletnico Barcaffeja, temveč tudi ustvarjalni vrhunec mlade ilustratorke, ki s svojim stilom prepoznatljivo zaznamuje vsak izdelek.
Nova zgodba ob 55. obletnici
Letos, ob 55. obletnici blagovne znamke Barcaffe, se zgodba nadaljuje. Alja Horvat je znova ustvarila serijo ilustracij, ki bodo krasile različne izdelke in bodo na voljo kot darilo ob nakupu Barcaffe kave. Med drugim so pripravili posebno kovinsko posodo za shranjevanje kave, ki jo prejmete brezplačno ob nakupu dveh kav. V kolekciji se pojavljajo tudi drugi izdelki, ki so ob prvi izdaji hitro postali zbirateljski: skodelice, krožnički, pa celo nogavice.
V procesu nastajanja kolekcije je ekipa veliko pozornosti namenila temu, da bi izdelki uresničili umetničino vizijo. Barve, motivi, oblike – vse je bilo usklajeno s prepoznavnim retro slogom ilustratorke.
Izdelki, ki jih bodo pograbili tako ljubitelji kave kot oblikovanja
Kolekcija bo ekskluzivno na voljo v hipermarketih Mercator, in sicer od 24. julija do 6. avgusta oziroma do razprodaje zalog. Po izkušnjah iz preteklosti lahko pričakujete, da bo šlo hitro, zato ljubitelji oblikovalskih detajlov, ne odlašajte.
Alja Horvat je ena tistih ustvarjalk, ki združuje prepoznavno estetiko, srčnost in premišljenost. Čeprav večinoma ustvarja digitalno, se rada vrača tudi k tradicionalnim tehnikam, kot je slikanje z oljem. Njeni motivi pogosto črpajo navdih iz narave in umetnosti, njeno delo pa krasi izdelke znamk, kot so Disney, Anthropologie, Urban Outfitters, FILA, BEMZ, Barcaffe in mnoge druge.
Slovenska umetnica, ki navdušuje svet
Alja Horvat je bila vključena na Forbesovo prestižno lestvico 30 pod 30 na področju umetnosti in kulture, kar le potrjuje njen izjemen talent in globalni doseg. Poleg tega je prejela nagrado Elle Style Awards kot mladi talent leta.
Čeprav deluje kot svobodna umetnica, se njena dela redno pojavljajo na izdelkih velikih mednarodnih blagovnih znamk. A prav sodelovanja, kot je to z Barcaffe, ji omogočajo, da svojo vizijo poveže z lokalnim okoljem in s tem ustvari nekaj resnično osebnega, pristnega in navdihujočega.
Foto: Instagram @eviales.handmade, @aljahorvat