

Razkošna prenova Saint Laurent butika v Milanu razkriva harmonično zlitje arhitekturne tradicije in modernizma
Milano je mesto, kjer se prepletata umetnost in moda, a v znameniti ulici Via Montenapoleone je zdaj zaživela nova modna ikona. Saint Laurent je svojo milansko trgovino popolnoma prenovil in razširil. Prav v času, ko mesto diha v ritmu modnega tedna. Nova podoba ne predstavlja le osvežitve prostora, temveč tudi prefinjeno vizijo kreativnega direktorja Anthonyja Vaccarella, ki v arhitekturi išče enako moč izraza kot na modni pisti.


Troetažna palača s petstoletno zgodovino
Prostorna trgovina, ki se razprostira na več kot 1300 kvadratnih metrih, stoji v zgradbi iz 16. stoletja, obnovljeni leta 1952. Prenova se poklanja bogati preteklosti Milana in hkrati prinaša sodoben pečat. Zidovi z odkrito opeko, nežno premazano z apnom, razkrivajo stoletja staro zgodbo. Medtem hrbtno osvetljen oniks ustvarja atmosfero razkošne intimnosti. Tla iz tradicionalnega sivega kamna Ceppo di Gre, značilnega za Lombardijo, se prepletajo z Marmo di Candoglia, rožnato-belimi kosi marmorja iz milanske katedrale Duomo.

Dizajn, ki spoštuje tradicijo in navdušuje s sodobnostjo
Notranjost zaznamujejo niše iz profilirane in glazirane keramike, zaključene z interpretacijo beneške štukature Stucco Antico v sodobnem duhu. Posebej izdelani bronasti detajli spominjajo na klasične elemente nekdanje palače, medtem ko monumentalno osrednje stopnišče iz evkaliptusovega lesa povezuje nadstropja v elegantno celoto in prostoru daje skulpturalno noto. Z natančnim ohranjanjem arhitekturnih posebnosti Saint Laurent ustvarja izkušnjo, ki združuje občutek trajnosti in brezčasnega šarma.


Umetnine in pohištvo, ki pripovedujejo zgodbo Italije
Nova trgovina ni le prostor za nakupovanje, temveč galerija italijanske kulturne dediščine. Obiskovalci lahko občudujejo izbrana umetniška dela in pohištvo od antike do sodobnosti. Med razstavljenimi kosi so dela velikanov italijanske arhitekture in oblikovanja, kot so Gio Ponti, družina Scarpa, Osvaldo Borsani, Marco Zanuso, Aldo Tura in Gaetano Pesce. Posebno naročilo predstavlja tudi edinstvena miza sodobnega oblikovalca Vincenza de Cotiisa, ki se poigrava z drznimi kombinacijami materialov.

Vrhunska Saint Laurent ponudba v prestižnem okolju
Butik, ki skoraj podvoji prejšnjo velikost, ponuja celotno paleto izdelkov hiše Saint Laurent. Žensko in moško prêt-à-porter kolekcijo, torbice, obutev, modne dodatke in luksuzni nakit. Na zgornjem nadstropju, posvečenem moški modi, notranjo opremo dopolnjujejo pohištveni kosi z drznejšim značajem, ki odsevajo klasični milanski slog. Med umetninami izstopa fotografija Irvinga Penna, bližnjega prijatelja legendarnega oblikovalca Yvesa Saint Laurenta, ki ujame preprost, a izjemno estetski motiv paradižnika, mocarele in oliv.

Svetovna vizija, ki združuje kontinente
Koncept, ki ga je Vaccarello najprej razvil za pariški butik na Elizejskih poljanah, se zdaj z milanskim projektom širi tudi v druge modne prestolnice, vključno z newyorškim Meatpacking Districtom, Miami Design Districtom in Torontom. Milanska trgovina tako postaja nova referenca za Saint Laurentovo filozofijo, kjer vrhunski materiali, bogata kulturna dediščina in sodobna arhitektura ustvarjajo prostor, ki ni le nakupovalna destinacija, temveč prava modna izkušnja.
Foto: Saint Laurent