Nova kolekcija za jogo in telovadbo Zara Home nas spodbuja, da začnemo telovaditi (in to takoj)
Nova kolekcija za jogo in telovadbo Zara Home nas spodbuja, da začnemo telovaditi (in to takoj)

Nova kolekcija za jogo in telovadbo Zara Home nas spodbuja, da začnemo telovaditi (in to takoj)

Blagovna znamka Zara Home nadaljuje z inovativnimi sodelovanji, najnovejše pa nam prinaša opremo za jogo in telovadbo . Seveda z zelo estetskim pristopom k detajlom. Rob Rea, s katerim je to sodelovanje tudi nastalo, je cenjen inštruktor joge in pravilnega dihanja. Baziran je v Londonu, vendar potuje po svetu in sodeluje s priznanimi poslovneži, glasbeniki in igralci, da bi njihov živčni sistem spravil v ravnovesje.

Njegovo poslanstvo je, da z vami dela na izboljšanju fizičnega in mentalnega zdravja, zmanjšanju stresa ter vzpostavitvi telesne stabilnosti. To sodelovanje je naletelo na odličen odziv potrošnikov, z vami pa delimo izdelke, ki so iz njega nastali.

Zara Home kolekcija za jogo in telovadbo by Rob Rea

Čeprav so mnogi sprva mislili, da gre za kolekcijo vadbene opreme, je ta pravzaprav večinoma osredotočena na spremljevalne izdelke. Poleg kolebnice, izdelane iz mešanice lesa in kovine, je ponudba večinoma usmerjena v shranjevalne elemente ter brisače, ki služijo tako za vadbo kot za brisanje po intenzivnem treningu.

Med atraktivnimi kosi najdemo tudi mini stol iz ratana za meditacijo, kovinsko podlogo za odlaganje uteži ter vodoodporen neseser za shranjevanje. Tu je tudi veliko ogledalo, s katerim boste lažje spremljali pravilnost izvajanja vaj, ter nedrseča blazina, ki fiksira položaj telesa med vadbo. In vse to v prepoznavno estetskem Zara Home slogu.

Zara Home kot vodilna sila na trgu

Neštetokrat smo že pisali o tem, kako se je španski gigant Zara s svojo Zara Home kolekcijo v kratkem času infiltriral med vodilne v svetu notranjega oblikovanja. Privlačen videz trgovin, zanimiva sodelovanja in osredotočenost na kakovost izdelkov so ta brend trdno umestili na zemljevid ljubiteljev interierja.

Le redki med nami še obiskujejo specializirane trgovine s pohištvom in dodatki za dom – vse več zaupanja namenjamo prav tej znamki. Njihova strategija je jasna, ciljno občinstvo skrbno izbrano, izdelki pa govorijo sami zase. To je formula uspeha, ki je, upamo, za zdaj ne bodo spreminjali.

Članek je prevzet s portala Journal.rs

Foto. Zara Home, Instagram / @zarahome

Naloži več
Zapri