

Ekipa Journal je vedno v iskanju novih izdelkov za nego kože in ličenje, a čas je, da nekoliko razširimo naše lepotno obzorje. Zato vam predstavljamo novo mini rubriko, v kateri vas bomo podrobneje seznanjali z zgodbami in vsebinami različnih kozmetičnih blagovnih znamk – od tistih svetovno znanih do manj poznanih. Popeljali vas bomo skozi inovativne in navdihujoče izdelke znamk ter vam ponudili podroben vpogled v njihovo zgodbo. Dovolite, da vas povabimo na potovanje odkrivanja in raziskovanja, saj lepota ni le v izdelkih, ki jih uporabljamo, temveč tudi v zgodbah, ki stojijo za njimi.
V svetu, kjer so luksuzni parfumi pogosto simbol statusa, Dossier izstopa kot znamka, ki ponuja kakovostne dišave po dostopnih cenah. Ustanovil ga je Sergio Tache leta 2019 z željo, da bi luksuzne parfume približal vsem, brez kompromisov pri kakovosti.

Kakovost, preglednost in dostopnost
Dossier temelji na preprosti ideji – ponuditi visoko kakovostne parfume po dostopnih cenah. Namesto vlaganja v drago embalažo in oglaševanje se znamka osredotoča na tisto, kar je najpomembnejše – na sam vonj. Vsi parfumi so proizvedeni v mestu Grasse v Franciji, ki slovi kot svetovna prestolnica parfumerije, in sicer iz najboljših razpoložljivih sestavin. Poleg tega je Dossier ponosen na preglednost v poslovanju. Vsi izdelki so veganski, niso testirani na živalih, ne vsebujejo parabenov in ftalatov ter so pakirani v 100 % reciklirani in reciklabilni embalaži.
Bodite v koraku
s trendi
Prijavite se na novice Journal.
Dve glavni liniji parfumov
Dossier je razvil dve različni kolekciji. Svojo priljubljeno Impressions, ki obsega več kot 100 parfumov, navdihnjenih z luksuznimi dišavami, in Originals s 15 edinstvenimi vonji.
Impressions
Trenutno so med najbolje prodajanimi Ambery Saffron, navdihnjen z vonjem Baccarat Rouge 540 hiše Maison Francis Kurkdjian, Ambery Vanilla, navdihnjen z Black Opiumom znamke YSL, ter Woody Sandalwood, navdihnjen z vonjem Santal 33 znamke Le Labo.
Originals
Za vse, ki iščete nekaj edinstvenega, Dossier ponuja lastne dišavne kreacije, ki niso nastale po vzoru obstoječih parfumov. Ta linija vključuje kolekcije, kot so Wellness, Speakeasy in Genderless, ki raziskujejo nove olfaktorne svetove.
Nova era parfumerije
Dossier prinaša osvežitev v svet parfumov, saj ponuja luksuzne dišave po dostopnih cenah, brez kompromisov pri kakovosti. Z osredotočenostjo na preglednost, trajnost in vključevanje ta znamka na novo definira, kaj pomeni nositi luksuzni parfum v 21. stoletju.

Dossier je dostopen tudi v Evropi preko njihove uradne spletne strani, cene pa se gibljejo med 29 in 49 evrov na stekleničko. Glede na to, da so vsi parfumi izdelani v Franciji in vsebujejo kakovostne sestavine, je razmerje med ceno in kakovostjo izjemno ugodno.
Članek je prevzet s portala Journal.hr
Foto: Dossier, Instagram (@dossierperfumes)