

Predstavljamo vam zgodbo o blagovni znamki, ki je v šestih mesecih zaslužila več kot 350 milijonov evrov
Journal ekipa je vedno v iskanju novih lepotnih izdelkov, a čas je, da nekoliko razširimo naše obzorje. Zato vam predstavljamo mini rubriko, v kateri vas bomo podrobneje seznanili z zgodbami in vsebino različnih lepotnih znamk, od svetovno priljubljenih do tistih manj znanih. Popeljali vas bomo skozi inovativne in navdihujoče izdelke znamk ter vam ponudili poglobljen vpogled v njihovo zgodbo. Dovolite nam, da vas odpeljemo na potovanje odkrivanja in raziskovanja, saj lepota ni le v izdelkih, ki jih uporabljamo, ampak tudi v zgodbah, ki stojijo za njimi.
Potem ko smo preizkusili dve najbolj viralni kolagenski sheet maski, nas je začelo zanimati, kaj stoji za celotno marketinško zgodbo enega najbolj znanih korejskih znamk. Medicube je danes eno najbolj prepoznavnih imen korejskega lepotnega sveta. Zgodba o njegovem uspehu se je začela leta 2014, ko je Kim Byung-Hoon ustanovil APR Corp., tehnološko-kozmetično podjetje, pod okriljem katerega deluje Medicube. Za razliko od številnih drugih znamk, ki so se osredotočile na embalažo in trende, je Medicube od začetka stavil na klinično preverjene formule in reševanje konkretnih težav kože. Od aken in razširjenih por do gub ter izgube elastičnosti. Njihova filozofija “dermo-kozmetike” je hitro pritegnila pozornost, izdelki pa so postali nepogrešljivi v rutini milijonov uporabnikov.

Linije izdelkov so jasno profilirane in vsaka cilja na specifičen problem. Zero Pore za mastno in problematično kožo, Red za akne in iritacije, Deep z vitaminom C za hiperpigmentacijo in svežino tena, Glass Glow linija, ki prinaša sijaj in elastičnost, ter Super Cica in Soyxidil za krepitev kožne bariere. Med prvimi viralnimi uspešnicami sta izstopala Zero Pore Pad, ki je postal Amazon bestseller, in Collagen Jelly Cream, katerega lahka tekstura z visoko vsebnostjo kolagena, hialuronske kisline in niacinamida navdušuje uporabnike vseh tipov kože. Prav ti izdelki so Medicubeu pomagali, da se je iz znamke, znane v Aziji, prelevil v globalni fenomen.
Zvezdniški izdelek – AGE-R Booster Pro
Pravi preobrat pa se je zgodil, ko so poleg izdelkov za nego kože začeli lansirati tudi high-tech naprave za domačo nego kože. AGE-R Booster Pro, multifunkcionalna naprava, ki združuje LED svetlobo, ultrazvok in mikro tokove, je bila prodana v več kot štirih milijonih primerkov po vsem svetu. Postal je sinonim za povezavo med lepotno industrijo in tehnologijo. Na TikToku so njihovi izdelki sprožili pravo poplavo zanimanja. Zahvaljujoč platformi TikTok Shop so ustvarili več kot 102 milijona dolarjev prodaje. Njihov Glass Glow Set je v samo treh tednih prinesel zaslužek 1,42 milijona dolarjev. Viralni trenutki, livestreami in sodelovanja z več kot 30 tisoč ustvarjalci so se izkazali kot popoln recept za osvajanje nove generacije potrošnikov.
Impresiven uspeh
Priljubljenost je kmalu spremljal tudi resen zaslužek. APR Corp. je v prvi polovici leta 2025 beležil prihodek v višini skoraj 594 milijard vonov, kar je približno 356 milijonov evrov, z impresivno operativno maržo 25 odstotkov. Leto prej je prihodek dosegel 722,8 milijarde vonov oziroma okoli 434 milijonov evrov, dobiček pa je znašal 122 milijard. V drugem četrtletju 2025 so dosegli kar 111-odstotno rast prihodkov, kar je podjetje postavilo pred tradicionalne korejske lepotne velikane, kot je Amorepacific. Njihova ambicija je do konca leta 2025 preseči mejo enega trilijona vonov, kar pomeni približno 600 milijonov evrov prihodkov. Ključno vlogo imajo pri tem širitev na ameriški in evropski trg ter partnerstva z retail verigami, kot je Ulta Beauty. Ni presenetljivo, da je tržna vrednost podjetja danes ocenjena na več kot pet milijard dolarjev, ustanovitelj Kim Byung-Hoon pa je postal novi korejski milijarder.
Enako privlačen generaciji Z na TikToku in lepotnim navdušenkam
Podpora zvezdnic, kot so Kylie Jenner, Hailey Bieber in Meghan Markle, je dodatno okrepila podobo znamke, ki jo danes štejejo med ene najbolj inovativnih v lepotni industriji. Medicube je svoj uspeh zgradil na strategiji, ki združuje dostopne izdelke, zaslužne za recenzije in množično prepoznavnost, z luksuznimi napravami, ki prinašajo visoke marže. Ta spoj klinične strokovnosti, tehnološke inovacije in viralnega marketinga je Medicube preoblikoval v simbol nove ere korejske kozmetike. Gre za znamko, ki ne le sledi trendom, temveč jih ustvarja. Enako je privlačna generaciji Z na TikToku in beauty navdušenkam, ki v svoji rutini nege kože iščejo resne rezultate.
@skinorbits My HONEST thoughts on the viral Medicube Age-R Booster-H (that Hailey Bieber uses) Pros ✅: - Actually works - So quick to use (only 5 minutes) - Can adjust the vibration level Cons ❌: - Expensive $$ - Tugs a bit without a hydrating base Overall I actually like it and think it is worth the hype! Definitely an investment but it will change your skincare game What are your thought on this device? *pr #medicube face massager #medicube #skincaredevice #viralskincare #skincarereview #haileybieber
♬ Storytelling - Adriel
Članek je prevzet s portala Journal.hr
Foto: Instagram (@medicube_indonesiaofficial)