Je to naš novi najljubši suhi šampon na trgu?
Je to naš novi najljubši suhi šampon na trgu?

Je to naš novi najljubši suhi
šampon na trgu?

Če spremljate Journal že od samega začetka, potem veste, da na tej platformi častimo dve stvari. Dober izdelek, ki ga spremlja prav tako dober marketing. Frizerka slavnih Jen Atkin že dolga leta deluje v lepotni industriji, znana pa je po nekaterih najbolj viralnih pričeskah, ki sta jih nosili Kendall Jenner in Hailey Bieber. Pred nekaj leti je ustanovila lastno podjetje v obliki lepotne znamke OUAI. Ta je sprva temeljila predvsem na izdelkih za lase, zdaj pa ima razširjeno ponudbo tudi za nego telesa. Kljub močni konkurenci se je znamka na trgu zelo dobro pozicionirala.

Jen Atkin je svojo blagovno znamko gradila počasi, a zanesljivo. Pri tem je prisluhnila potrebam potrošnikov, ki do takrat niso bile zadovoljeno naslovljene. Nedavno nam je z vrhunsko izpeljano marketinško kampanjo predstavila novo, izboljšano formulo suhega šampona (na voljo v dveh dišečih različicah).

Je OUAI suhi šampon naš novi najljubši lepotni izdelek na trgu?

Jen Atkin in njena ekipa zelo zavzeto spremljajo dogajanje na trgu, znamka OUAI pa se je iz Amerike razširila tudi na druge celine. Velik uspeh in prav tako velika odgovornost, da znamka ostane relevantna, sta frizerko spodbudila, da nas nenehno preseneča z novimi kakovostnimi izdelki in marketinškimi akcijami.

Zadnja promocijska akcija je posvečena suhemu šamponu, ki tokrat prihaja v dveh prepoznavnih dišavnih različicah – Melrose Place in Cape Town. Obrazi uradne kampanje so nekdanji modeli Victoria’s Secret – Romee Strijd in Georgia Fowler, poleg osrednjega promocijskega materiala pa so pripravili še spremljevalne vsebine.

Z zanimivo tematiko “Dry cleaners” (kemijska čistilnica) je znamki uspelo ostati aktualna na družbenih omrežjih ter pritegniti pozornost svoje ciljne publike. Seveda niso manjkali niti tematsko oblikovani PR-paketi, ki so jih prejeli vplivneži.

Prednosti OUAI suhega šampona

Ta izdelek bo osvežil videz vaših las v samo nekaj sekundah po nanosu. Osveži konice, doda volumen pri korenu in naredi vaše lase čiste ter mehke na otip. Vse to pa z zapeljivimi dišavami in brez nadležnih belih sledi pri lasišču. Če ste že uporabljali izdelke te znamke, ste se lahko prepričali o njihovi kakovosti, zato verjamemo, da so tudi ti suhi šamponi vredni vaše pozornosti. Mi jih bomo vsekakor preizkusili.

Članek je prevzet s portala Journal.rs

Foto: Instagram / @theouai

Naloži več
Zapri