Našli smo novo nišno znamko parfumov. Cene niso vrtoglave, čudovite dišavne note pa očarajo s svojo zapeljivostjo
Našli smo novo nišno znamko parfumov. Cene niso vrtoglave, čudovite dišavne note pa očarajo s svojo zapeljivostjo

Našli smo novo nišno znamko parfumov. Cene niso vrtoglave, čudovite dišavne note pa očarajo s svojo zapeljivostjo

Ob omembi parfumov najprej pomislimo na Francoze, nato še na Arabce. A zdi se, da imajo tudi Nemci svojega aduta. V večnem iskanju parfumov, ki so bolj posebni od tistih, ki so široko dostopni, smo naleteli na nemško nišno parfumsko znamko ART BRÜT FRAGRANCES. Prav vse sestavine njihovih izdelkov nastajajo v Evropi – od samega parfuma do etiket na stekleničkah. Njihovi profili so že nekaj časa prisotni na družbenih omrežjih, prve parfume pa so lansirali šele leta 2024. Njihova filozofija temelji na tem, da želijo rušiti meje, ne pa jih ustvarjati.

»Luksuz za nas ni prazna beseda. Naši parfumi niso elitistični in ustvarjeni so zato, da odprejo vrata vsem, ki so pripravljeni vstopiti skozi njih,« piše na njihovi spletni strani.

ART BRÜT si želi, da bi parfumi izražali različne osebnosti in da se ne bi preprosto utapljali v množici. To se odraža tudi v imenih, ki so jih izbrali za svoje dišavne stvaritve.

Pet posebnih dišav

Prvi parfum, ki nam je padel v oči, je German Angst (v prevodu: nemška tesnoba). Na njihovi spletni strani piše, da je namenjen kot opomnik, da je sosedova trava vedno bolj zelena od naše.

Citrusne note prebijejo temačne misli in vam dajo »zagon«, ki ga potrebujete. V srcu dišave so sveže zelene note smokve in brinovih jagod, ki jih spremljata smolnati elemi in ostra poprova meta, medtem ko se strah razprši v rapsodijo pačulija ter lesnih in animalnih vonjev.

Parfum, ki prebuja spomine na svobodo

Naslednji parfum je Disko Disko, za katerega opis pravi, da spominja na zadnjih srečnih trideset minut pred svitom in na zadnje endorfine, ki delujejo, preden se zavemo, da je čas za odhod domov.

V tej dišavi prevladujejo lesne in pudraste note: kadilo, mošus, indonezijski pačuli, iris, med in usnje.

Parfum, ki daje obraz nostalgiji

Naslednji na seznamu je Chasing Ghosts. Ob njem piše, da obuja spomine na čas, ko je bilo nekaj drobiža dovolj za obisk kina in vrečko sladkih kokic.

Parfum se odpre s pomirjujočo noto konoplje, ki se prepleta z grenkim grenivkinim pridihom, zemeljskimi toni rabarbare ter sadno-začinjeno noto rožnatega popra. V srcu parfuma so tople note čaja, riža in nerolija, ki se prepletajo s pudrastim belim mošusom, kašmirjem, lesom in ambroksanom.

Parfum, ki ilustrira hrepenenje

Sledi še Weltschmerz (beseda, ki označuje melanholijo), za katerega pravijo, da je kot hrepenenje, ki nas prevzame, ko sami sedimo na obnovljenem bidermajerskem stolu v baru Marques in upamo, da domov ne bomo odšli sami.

Prva nota je breskev, ki daje sadno sladkobo in nam dvigne razpoloženje, obdana z začimbnimi notami. V srcu se razvije aromatična kompozicija sladkega in balzamičnega labdanuma ter močnega viskija, ki obkrožata cvetlične note kot kontrast sladkosti. Prisotni so še vanilija, med in tobak …

Parfum, ki je umetnost

Na koncu je tukaj še parfum z imenom Eau my God. Nastal je kot del umetniške instalacije AI_AM_JESUS v okviru razstave Minds Of The Machine. Umetniško instalacijo z moderno interpretacijo Jezusa je ustvaril umetnik BASD_ART, parfum ART BRÜT pa je zasnoval kot samostojno umetniško delo.

Note parfuma so sandalovina, vrtnica, potonika, borove iglice, bergamotka, cimet, mošus in rajsko jabolko.

Foto: ART BRÜT FRAGRANCES, dupe photos, Sora

Naloži več
Zapri