Najbolj priljubljen izdelek za obrvi je še izboljšan – “Refy beauty” gel v novi formuli
Najbolj priljubljen izdelek za obrvi je še izboljšan – “Refy beauty” gel v novi formuli

Najbolj priljubljen izdelek za obrvi je še izboljšan – “Refy beauty” gel v novi formuli

Če še niste slišali za britansko znamko Refy Beauty in njihov viralni izdelek za obrvi – kje ste bili do zdaj?! Vsi lepotni navdušenci ta gel za obrvi uporabljajo skoraj obredno, dobra novica pa je, da so prvotno formulo še dodatno izboljšali.

Vplivnica Jess Hunt je svojo moč na družbenih omrežjih izkoristila za lansiranje lastne lepotne znamke, eden prvih izdelkov pa je bil prav ta gel za obrvi. Zaradi tega izdelka je veliko ljudi prvič slišalo za Refy Beauty, Jess pa je nato razširila ponudbo in ustvarila mini imperij. Izdelki te znamke so na voljo na spletu in v večini Sephora trgovin po svetu, kar je izjemen uspeh. A vrnimo se na začetek in preverimo, kaj točno so izboljšali v primerjavi s prvotno formulo znanega gela za obrvi.

Tudi najboljši so lahko še boljši

Kot smo že omenili, Refy Beauty gel za obrvi je eden najboljših na svetovnem trgu. Verjetno se sprašujete, zakaj bi nekaj, kar je že najboljše, potrebovalo izboljšave? Marketinška ekipa znamke je zasnovala slogan even the best can be better, in skozi dolgotrajno uporabo izdelka opazimo njegove prednosti, pa tudi to, kar bi se še lahko izboljšalo. Refy Beauty ekipa je na to temo celo posnela serijo videov, v katerih nastopajo tudi obrazi iz prve kampanje znamke.

Formula ostaja enaka, vendar so v prvotno sestavo dodali večji delež voska in nekaj hranilnih sestavin, ki negujejo obrvi. Na to idejo je ekipa prišla z analizo povratnih komentarjev svoje skupnosti – najuspešnejša podjetja so znana prav po tem, da poslušajo svoje kupce. To je hkrati tudi način, kako se zahvaliti vsem, ki podpirajo vašo znamko in skrbno spremljajo razvoj izdelkov.

Nova formula gela za obrvi je že na voljo – vemo, da komaj čakate, da jo preizkusite!

Naloži več
Zapri