

Ko pomislimo na Louis Vuitton, je prva asociacija luksuzna torba, modni dodatki in sofisticirani parfumi. A to poletje nas LV preseneča z nečim povsem drugačnim – s sladoledom. V središču toskanskega letovišča Forte dei Marmi, tik nasproti njihove butične trgovine na Via Carducci 21, je odprta prva Louis Vuitton gelaterija.


Ta poteza ni zgolj marketinški trik, temveč strateški korak, s katerim se blagovna znamka še bolj umešča v vsakdanje življenje svojih strank. Skozi enega najbolj univerzalnih užitkov – sladoled – ustvarja čustveno povezavo.
Dizajn kioska je navdihnila vintidž estetika z izrazito zeleno barvo, ki prikliče naravo in svežino. Prava čarovnija pa se skriva v podrobnostih – personaliziranih lončkov in serviet do sladoledov, postreženih v obliki cveta. Vsak element je skrbno zasnovan, da ponudi edinstveno izkušnjo, ki združuje luksuz in vsakdanji užitek.

V ponudbi je deset klasičnih okusov in dve posebni kreaciji, ki nosita prepoznaven LV pečat. Vivienne je gelato iz portugalskega mleka z dodatkom mandarine, medtem ko je Gaston prava poklonitev Toskani – navdihnjena s tradicionalnim zuccottom, polna mehkih kosov biskvita, hrustljavih dodatkov in bogate temne čokolade.

Gelaterija predstavlja kraj za osvežitev, a tudi simbol Louis Vuittonove strategije širjenja onkraj modnih pist, saj vse bolj vstopa v sfero vsakodnevnih življenjskih izkušenj, ki izžarevajo luksuz, a ostajajo dostopne.
Če se to poletje znajdete v Forte dei Marmi, nikar ne zamudite priložnosti, da okusite sladoled s podpisom Louis Vuittona. Kajti luksuz še nikoli ni bil slajši.
