

Teden restavracij, največji slovenski kulinarični dogodek, ki povezuje in navdušuje vse ljubitelje kulinarike, 4. marca 2024 odpira rezervacije na spletni strani www.tedenrestavracij.si, z osveženimi meniji in načinom rezervacije. S tokratno temo “Original, ne kopija!” organizatorji izpostavljajo drugačnost, posebnost in izvirnost restavracij. Spomladanski Teden restavracij bo od 15. do 24. marca v 111 izbranih slovenskih restavracijah. Osnovna cena menijev v letu 2024 je 24 evrov, za restavracije z oceno 1 srček. Dodatek za kakovost v restavracijah z oceno 2 srčka znaša 2 evra (cena menija 26 €) in v restavracijah s 3 in 4 srčki 6 evrov (cena menija 30 €).

Vsako leto Teden restavracij zabeleži rekordno udeležbo restavracij in privabi več kot sto tisoč obiskovalcev. Vse kaže, da se koncept tega kulinaričnega dogodka odvija v pravo smer, saj se projektu letos pridružujejo tudi z Michelinovimi zvezdicami nagrajene restavracije Grič, Strelec in Hiša Linhart.




Letošnjo pomlad se bo Teden restavracij predstavil tudi v novi vizualni podobi. Le ta je čista, enostavna, a hkrati izrazito prepoznavna. Prva asociacija, ki jo dobimo ob pogledu na logotip, sta črki T in R, ki enostavno poudarjata pogovorno okrajšavo projekta. Svežino in sodobnost odraža tudi barvna shema, ki sledi vibracijam sezon in ustvarja prijetno estetsko izkušnjo skozi celotno leto. Primarna modra barva deluje kot povezovalni element, roza barva sledi dogajanju pomladne, rumena pa jesenske edicije Tedna restavracij.
Original, ne kopija
“Poudarek TR v letu 2024 je izvirnost. Izbiramo restavracije, ki izstopajo, ki so posebne in drugačne, ki so zaradi tega boljše od povprečja. Na Teden restavracij namreč ne gremo mimojede, zaradi lakote, na dnevno malico, zato, ker nam je dolgčas. Na Teden restavracij gremo zaradi doživetja, ki je posebno ravno v tem, ker ni povsod enako. Izvirnost v menijih TR je zato samoumevna, oziroma je bila od vsega začetka razlog obiska. Da originalnost letos posebej izpostavljamo, je razlog na drugi strani. Čeprav imamo v Sloveniji veliko vrhunskih restavracij, je vsakodnevna prehrana preveč površna in generična. Krivi niso le gostinci, temveč tudi njihovi gostje. Oboji smo premalo originalni! Zato želimo, da Teden restavracij dokaže nasprotno. Original, ne kopija!” poudarja Uroš Mencinger, selektor restavracij in vodja projekta.
Foto: Instagram (@tedenrestavracij), arhiv organizatorja