

Zara je ponovno dokazala, zakaj je med vodilnimi modnimi znamkami, ko gre za inovativen pristop k modnemu doživetju. Tokrat nam je v oči padel zanimiv koncept z naslovom Zara Ski Pop-Up, umeščen na znano ulico Anfu Road v Šanghaju. Zara je uspela preoblikovati urbani prostor v pravo zimsko pravljico, polno barv, stila in interaktivnih vsebin, ki slavijo lepoto zime in smučanja.

Zara Ski Pop-Up
Ta edinstvena postavitev, imenovana Zara Ski Pop-Up, predstavlja omejeno izdajo prodajnega prostora, namenjenega ekskluzivni kolekciji smučarskih oblačil. Pop-up na naslovu No. 2, Lane 298, Anfu Road, izstopa po dizajnu in atmosferi, ki sta skrbno zasnovana, da obiskovalcem ponudita nepozabno izkušnjo, združujočo modo, šport in zimski duh.

Svet v rožnatem
Za vizualno oblikovanje prostora je poskrbela kreativna ekipa SKYnoa, ki je navdih črpala iz same teksture zimskih oblačil. Zunanji zidovi pop-up prostora so oblikovani v slogu podloženih materialov, kar ustvarja vtis mehkobe, topline in udobja. Prevladovala je rožnata barva, izbrana za poudarjanje mladostnega duha in živahne energije kolekcije. Notranji »tunel« obiskovalcem nudi občutek potopa v rožnati zimski svet.


Oblikovalske podrobnosti še dodatno krepijo vtis pravega smučišča. Uporabljene so bile vrvi, sponke in pasovi, ki spominjajo na hitrost ter vznemirjenje ob spustu po strminah. Obiskovalci se lahko vidijo v več zrcalih, ki omogočajo ogled oprav iz različnih zornih kotov in poudarjajo prefinjenost krojev.

Nominacija za najboljši koncept leta
Strokovnjaki iz industrije so prepoznali vrednost tega koncepta, kar je pripeljalo do nominacije za nagrado “Shop Drop Daily Concept of the Year” na prestižni podelitvi Creative Retail Awards. Nagrada Shop Drop Daily za koncept leta priznava najbolj inovativne in navdihujoče blagovne koncepte z vsega sveta. Predstavljene pa so na platformi Shop Drop Daily, vodilnem prostoru za vrhunska blagovna doživetja.
Ta nagrada predstavlja 10 najzanimivejših konceptov leta 2024, izbranih iz dnevnih objav platforme, in poudarja najvišje standarde ustvarjalnosti ter odličnosti v svetovni maloprodajni industriji. Izbor poteka prek javnega glasovanja na spletnem portalu Creative Retail Awards, nagrada pa ponuja skupnosti priložnost, da proslavi in prizna izjemne koncepte, ki so preoblikovali uporabniško izkušnjo ter postavili nove standarde v izkustveni maloprodaji v preteklem letu.

Ta nominacija potrjuje, da Zara ne le sledi trendom, ampak jih tudi postavlja. Premika meje tradicionalne maloprodaje in ustvarja doživetja, ki presegajo klasično nakupovanje.