

Tuji gostje, ki želijo letos na Hrvaškem rezervirati počitniško hišo, najpogosteje iščejo vile, ki imajo poleg bazena tudi teniško igrišče. To kažejo podatki turistične agencija My Luxoria, specializirane za najem luksuznih vil in počitniških hiš.
V kategoriji luksuzne nastanitve so bazeni dodatek, ki se pričakuje sam po sebi, veliko povpraševanje po teniških igriščih kot dodatni športni vsebini pa je uporabna informacija za vse, ki načrtujejo prenovo vile ali se njenega projektiranja šele lotevajo.





Podatki agencije My Luxoria kažejo, da so vile z dodatno vsebino, kot so savna, fitnes, igrišče za odbojko ali teniško igrišče, lažje in hitreje rezervirane, pri čemer takšne vile dosegajo tudi višjo ceno najema. Med dodatnimi vsebinami prednjačijo prav teniška igrišča, omenjen podatek pa se še posebej nanaša na prostornejše vile, kjer lahko biva osem ali več ljudi.




Atraktivne vile
To, zaradi česar bo določena vila izstopala in bo videti še privlačnejša, je med drugim tudi dodatna vsebina, ki jo ponuja. Ker se počitniške hiše pri nas praviloma najemajo med toplimi poletnimi meseci ter v predsezoni in posezoni, so poleg udobne notranjosti zaželene tudi atraktivne zunanje vsebine, da bi lahko gostje, ki bivajo daleč od mestnega vrveža, uživali v soncu in zraku ter se pri tem še zabavali.
»Največ rezervacij naše stranke opravijo za kakovostne in dobro opremljene objekte z bogatimi dodatnimi vsebinami, med katerimi beležimo največ povpraševanja po teniških igriščih. To je uporabna informacija za vse naše sodržavljane, ki razmišljajo o prenovi obstoječe počitniške hiše ali gradnji novega objekta za oddajanje. Naložba v dodatne vsebine, posebej zunanje, prinaša zelo praktične prednosti, kot sta zasedenost nastanitve tudi do leto vnaprej in višja cena najema,« je povedala Ankica Ćaleta, lastnica in direktorica agencije My Luxoria.




Turistična agencija svetovnega slovesa
My Luxoria je vodilna turistična agencija na Hrvaškem, ki se izključno ukvarja z oddajanjem vil in hiš s bazeni, pri čemer so njihovi najpogostejši gostje prav družine. Zahvaljujoč velikim naložbam je Moja Luxoria postala globalno prepoznavna blagovna znamka. Agencijski portfelj se hitro širi, do konca leta 2024 načrtujejo imeti 1000 vil v portfelju. To je rezultat naložb v lastno rast in razvoj, kot tudi znak zaupanja najemodajalcev v močno blagovno znamko.
Glavni cilj agencije Moja Luxoria je ohraniti strokovnost in relevantnost, ter svoj položaj izkušenega svetovalca in zanesljivega partnerja, pri čemer je dosedanji poslovni uspeh pravi odraz te predanosti.




Foto: My Luxoria