

Po novi kolekciji, predstavljeni v Parizu, bi Celine lahko zlahka in hitro spet postala IT blagovna znamka
Celine modna revija, ki je potekala v Parizu, v njihovem sedežu na naslovu 12 Rue Vivienne, napoveduje pomlad, v kateri se maksimalizem in minimalizem združita v eno. Debitantska kolekcija Michaela Riderja, ki je pred tem delal pri Balenciagi in Ralph Laurenu, ni razočarala. Nasprotno. Celine bi s to kolekcijo lahko postal ena izmed najbolj zaželenih modnih znamk.
Celine modna revija: Povratek h koreninam z modernim pristopom
Rider je sam izjavil, da želi s to kolekcijo počastiti svoje predhodnike. To sta Hedi Slimane in Phoebe Philo, kreativna direktorja, ki sta s svojo vizijo za vedno spremenila Celine, pa tudi celotno modno industrijo. Slimane je veljal za tako imenovanega “bad boya” mode, hkrati pa za izjemno spoštovanega oblikovalca. Philo pogosto imenujejo “mama Celinea” in izredno cenijo njeno delo. Philo pogosto deluje kot ena izmed nedotakljivih oblikovalk, podoben status je imel tudi Karl Lagerfeld.
Vrnimo se h kolekciji. Očitno je, da je Rider svoj oblikovalski občutek izpopolnjeval pri Ralph Laurenu, saj je Celine revija kombinacija nonšalance, strogih linij, pariškega šika in ženstvenosti. Teliran suknjič z nonšalantno zavezano rutko in obilico zlatih modnih dodatkov bi lahko postal glavni stil za pomlad 2026. Rider je veliko pozornosti namenil tudi dodatkom in obutvi. Denimo, škornji, ki spominjajo na visoke adidas Japan superge, so naš favorit in nekaj, česar ne bi nujno pričakovali iz Celineove delavnice. A Rider jih je odlično vključil v Celineovo identiteto.
S tako debitantsko kolekcijo lahko Celine mirno zre v prihodnost. Blagovna znamka, ki je sinonim za pariški šik, je dobila kul, mladostno noto, hkrati pa ohranila svojo prepoznavno identiteto. Pred nami je nova era Celinea, ki se je iskreno veselimo.
Članek je prevzet s portala Journal.hr
Foto: Instagram (@celine)