Jaden Smith je prvi kreativni direktor moške linije znamke Louboutin. Prva kolekcija naj bi izšla januarja
Jaden Smith je prvi kreativni direktor moške linije znamke Louboutin. Prva kolekcija naj bi izšla januarja

Jaden Smith je prvi kreativni direktor moške linije znamke Louboutin. Prva kolekcija naj bi izšla januarja

Modni svet obožava nepričakovane združitve, vendar nas je ta resnično presenetila. Maison Christian Louboutin je imenoval Jadena Smitha za svojega prvega kreativnega direktorja moške linije. S tem se začenja novo poglavje v razvoju moške linije te hiše, znane po kultnih rdečih podplatih in brezčasni estetiki. Jaden, sin Willa Smitha in Jade Pinkett Smith, je najprej stopil v igralski svet, a kmalu je postalo jasno, da mu ustreza tudi modni svet. In zdaj, pri 27 letih, je postal kreativni direktor te prestižne modne hiše.

The devil works hard, but nepotism works harder

Jaden bo moral vsako leto predstaviti štiri kolekcije. Od moških čevljev, usnjenih dodatkov pa vse do podrobnosti, ki sestavljajo celotno lifestyle zgodbo hiše. Njegova naloga pa se ne bo končala zgolj pri oblikovanju izdelkov. Odgovoren bo tudi za oblikovanje vizualne podobe blagovne znamke skozi kampanje in modne editoriale. Skratka, vse, kar spada v opis dela kreativnega direktorja. Ne dvomimo v njegovo znanje, profesionalnost in talent, a vprašanje se postavlja samo – ali gre morda za še en primer tako imenovane nepo baby agende?

Jaden Smith
Jaden Smith

Če sodimo po njihovi zgodovini, nepotizem tu verjetno ni imel velike vloge. Zgodba med Christianom Louboutinom in Jadenom Smithom se je začela že davnega leta 2019 v Parizu, kjer sta se prvič srečala in odkrila, kako podobna je njuna vizija in kako globoko ju povezuje medsebojno spoštovanje. Louboutina je navdušila Jadenova ustvarjalna drznost, njegova ozaveščenost o svetu in želja po oblikovanju bolj trajnostne prihodnosti. Njuno sodelovanje je zraslo v skupno umetniško potovanje, ki se danes uresničuje v tej veliki sodelovalni zgodbi. “Ko sem spoznal Jadena, sem takoj začutil, da se popolnoma ujema z Maison. Njegova radovednost, večplastni svet in slogovna svoboda so navdihujoči. Verjamem, da bo prav on našo moško kolekcijo popeljal v razburljivo smer,” je povedal Christian Louboutin.

Na drugi strani Jaden svojo vlogo vidi kot naravno nadaljevanje svoje modne poti. Spajanje njegove vizije s Christianovo se mu zdi povsem spontano, saj svet dojemata na podoben način. Zanj to ni le naziv, temveč ustvarjalni dom. Prostor, v katerem lahko raziskuje, se uči in ustvarja.

Louboutin
Louboutin

Prva kolekcija bo predstavljena januarja

Jaden je obraz, ki privlači pozornost. Oseba, ki redno sedi v prvih vrstah modnih revij in nekdo, ki se rad poigrava z modo. A biti modna ikona in stati na čelu luksuzne modne hiše nista isto. Položaj kreativnega direktorja pri Louboutinu zahteva globoko razumevanje obrti, tradicije in trga luksuza. To je položaj, kjer se odločitve ne sprejemajo zgolj zaradi estetike ali “kul faktorja”, temveč zaradi ohranjanja DNK znamke, vizualne identitete in globalnega poslovanja, ki je vredno milijarde.

Kljub temu dvomimo, da bi Louboutin Jadena postavil na ta položaj zgolj zato, ker ima slavne starše. Hiša se verjetno želi približati mlajši publiki, Jaden Smith pa je za to odličen magnet. Z nestrpnostjo pričakujemo, kako se bo to sodelovanje razvijalo. Spomnimo, Louboutin je moško linijo predstavil že pred več kot petnajstimi leti, danes pa ta predstavlja kar 24 % poslovanja znamke. Direktor Alexis Mourot poudarja, da je zdaj pravi trenutek za tovrstno okrepitev kreativne ekipe, saj Jaden pooseblja vrednote in DNK te modne hiše.

Foto: Launchmetrics, Louboutin

Naloži več
Zapri