

O kateri oblikovalki trenutno govori modni svet? Predstavila je novo kolekcijo, ki vas bo osvojila na prvi pogled
Modnim navdušencem je ime Phoebe Philo zelo dobro poznano. Gre za oblikovalko, ki uživa poseben status v modni industriji. Od kreativne direktorice pri hiši Chloé, preko Celine, do danes, ko je na čelu svoje lastne blagovne znamke, v kateri ima manjšinski delež tudi LVMH. Mnogi pripisujejo uspeh modne hiše Celine, kjer je bila deset let na čelu ustvarjalnega procesa, prav njej. Po predstavitvi nove, četrte kolekcije svoje blagovne znamke, poimenovane preprosto Collection D (predhodne tri so bile A, B in C), je znova potrdila svoj modni vpliv in status.
Kolekcija izide šele leta 2026
Philo zavrača konvencionalne pristope k predstavitvi kolekcij, kot so modni tedni. A je ena redkih, ki ji je to tudi uspelo. Komu bi to lahko uspelo, če ne njej. Oblikovalki, o kateri se pišejo hvalnice in jo ob vsaki novi kolekciji postavljajo na modni prestol. Collection D si to zasluži. Tako kot vse njene prejšnje kolekcije. Oblačila, njena vizija in izvedba so brezhibni. Kolekcija je “ready to wear”, a po eni strani vsebuje tudi kanček couture estetike, vendar v nosljivi obliki. Čeprav se na prvi pogled zdi vse skupaj precej preprosto in morda celo že videno (recimo The Row med oblikovalci ali COS med “high street” blagovnimi znamkami delajo nekaj podobnega), pa vas prosimo, da se osredotočite na detajle.


Njeni kosi so brezčasni, a nikoli dolgočasni. Philo pogosto vzame klasične kroje in jih povsem preoblikuje. V celi kolekciji se odraža vpliv največjih mojstrov, kot sta Saint Laurent in Balenciaga. Phoebe Philo se nenehno igra s silhuetami, formami in teksturami. V četrti kolekciji lahko tako občudujemo: bomber jakno z visokim ovratnikom, krojen suknjič, gorčično rumeno krzneno jakno … Njeno mojstrstvo pri oblikovanju silhuet smo prvič zares spoznali pri Celine, ko je ustvarila znano torbo Celine Luggage, ki danes doživlja svoj ponovni vzpon. To torbo so nosili vsi. In povsem logično je, da je Phoebe Philo svoji novi blagovni znamki podarila tudi novo “it” torbo.





In cene?
Cene bodo visoke. Znano je, da Philo ne sodi med dostopnejše oblikovalce. Pripravite se na štirimestne zneske in več informacij poiščite na uradni spletni strani njene blagovne znamke.

