Velika vrnitev Topshopa: Cara Delevingne vodi prenovo kultne blagovne znamke
Velika vrnitev Topshopa: Cara Delevingne vodi prenovo kultne blagovne znamke

Velika vrnitev Topshopa: Cara Delevingne vodi
prenovo kultne blagovne znamke

Po nekaj letih tišine se modna znamka Topshop vrača na modno sceno in to na način, ki bo razveselil vse oboževalce znamke. Kultni britanski high-street velikan, ki je bil v svojih zlatih časih sinonim za hitro, a šik modo, vstopa v novo ero s Caro Delevingne v glavni vlogi. Manekenka in igralka ni le zaščitni obraz nove kampanje, temveč je sodelovala tudi pri izbiri kosov, ki bodo zaznamovali vrnitev znamke.

Nova kolekcija, nov odnos

Potem ko je Topshop prešel pod okrilje podjetja ASOS in se preselil izključno na splet, zdaj znamka znova gradi svojo identiteto. Kolekcija, ki prihaja 16. avgusta, prinaša 40 kosov, navdihnjenih z londonskim uličnim slogom. Od popolno krojenih plaščev do kavbojk, ki bodo navdušile oboževalce kultnih modelov Joni in Jamie. Vse prihaja v paleti klasičnih monokromatskih tonov, obogatenih z nepričakovanimi kosi v avokadovo zeleni barvi. Med ključnimi kosi izstopata črno-beli shearling plašč in usnjena jakna v slogu osemdesetih let.

 

Cara Delevingne v svojem elementu

Kampanja je bila posneta v vzhodnem Londonu in v celoti odraža Carino energijo. Samozavestno, nekoliko uporniško in z rahlo dozo neurejenega šarma. “Mnogi od njih so res zabavni kosi, ki mislim, da bi jih lahko nosili in kombinirali,” je pojasnila. “Lahko jih stilirate, kot želite, ne glede na to, ali nosite vse iz Topshopa ali to združite z vintidž kosi. Deluje zelo eklektično, a hkrati moderno,” je dodala Cara. Kolekcija ima prepoznaven DNK znamke Topshop, a je osvežena s podrobnostmi, ki jo naredijo privlačno tudi za novo generacijo.

Kaj sledi za Topshop?

To sodelovanje je šele začetek. Že se pripravlja nova kapsulna kolekcija za sezono 2026/27, z osredotočenostjo na trajnost in kakovostne materiale. Modna znamka Topshop načrtuje tudi vrnitev na modno brv po sedmih letih z revijo, odprto za javnost, v formatu “see now, buy now”. Cilj? Obuditi tisti občutek navdušenja, ki ga je Topshop nekoč prinašal, a ga prilagoditi današnjim modnim pravilom, kjer gre slog z roko v roki z etiko.

Topshopova vrnitev s Caro Delevingne kot ambasadorko ni zgolj nostalgija. Gre za premišljeno zasnovan rebranding, ki združuje najboljše iz preteklosti s trendi prihodnosti. Če sodimo po prvih kosih, je pred nami nov modni igralec, ki bi lahko znova osvojil tako garderobe kot srca modnih navdušenk po svetu. Le čas bo pokazal!

Članek je prevzet s portala Journal.hr

Naloži več
Zapri