Zara je za svojo 50. obletnico združila 50 najvplivnejših manekenk na svetu. Rezultat? Izjemna kolekcija in še bolj impresivna kampanja
Zara je za svojo 50. obletnico združila 50 najvplivnejših manekenk na svetu. Rezultat? Izjemna kolekcija in še bolj impresivna kampanja

Zara je za svojo 50. obletnico združila 50 najvplivnejših manekenk na svetu. Rezultat? Izjemna kolekcija in še bolj impresivna kampanja

Ena najbolj prepoznavnih high street modnih znamk na svetu, Zara, letos praznuje svojo 50. obletnico – pol stoletja, v katerem je temeljito spremenila svet hitre mode ter postala sinonim za dostopen slog in aktualne modne trende. Ob 50. obletnici znamke je Zara posnela kampanjo s kar 50 modnimi ikonami. Vse to pod objektivom enega največjih – fotografa Stevena Meisela. Med znanimi obrazi so Linda Evangelista, Cindy Crawford, Eva Herzigova, Karen Elson, Vittoria Ceretti, Karlie Kloss in številne druge …

Zara praznuje 50 let: Nova kampanja in napoved zanimivih novosti

To ni prvič, da Zara sodeluje s Stevenom Meiselom. Septembra 2023 sta skupaj predstavila kolekcijo, ki jo je fotografiral prav Meisel, v kampanji pa so sodelovala številna znana imena, med njimi Irina Shayk, Gigi Hadid in Eva Herzigova. Glede na napovedano kampanjo, pa tudi na dejstvo, da znamka praznuje pomembno obletnico, pričakujemo, da se bodo pojavili znani obrazi iz sveta glasbe, filma in mode. Kampanja je bila objavljena ta petek, 9. maja 2025, na uradni spletni strani Zare. Seveda Zara ni predstavila zgolj kampanje, temveč tudi novo kolekcijo, ki izžareva minimalizem in je že na voljo za nakup. Vse podrobnosti razkrivamo v nadaljevanju.

Za razliko od tradicionalnih modnih hiš je Zara s svojim pristopom see now, buy now (»vidi zdaj, kupi zdaj«) povsem spremenila modno industrijo – namesto dolgih sezonskih kolekcij Zara skoraj vsak teden ponuja nove kose, neposredno navdihnjene z aktualnimi trendi z ulic in modnih brvi. Znamka se vse bolj osredotoča tudi na trajnost, digitalizacijo in transparentnost. S tem napoveduje spremembe, ki bi lahko znamko še bolj približale novim generacijam potrošnikov, ki od mode pričakujejo več kot zgolj estetiko. Zadnji primer digitalnega razvoja je lansiranje platforme Zara Streaming s Cindy Crawford in Kai Gerber.

Vse informacije najdete na uradni spletni strani Zare.

Foto: Instagram (@zara), Zara

Naloži več
Zapri