Kako izgleda, ko Zara praznuje 50. obletnico? Ob napovedi nove kampanje blagovna znamka napoveduje tudi številna presenečenja
Kako izgleda, ko Zara praznuje 50. obletnico? Ob napovedi nove kampanje blagovna znamka napoveduje tudi številna presenečenja

Kako izgleda, ko Zara praznuje 50. obletnico? Ob napovedi nove kampanje blagovna znamka napoveduje tudi številna presenečenja

Ena najbolj prepoznavnih high street modnih znamk na svetu, Zara, letos praznuje svojo 50. obletnico – pol stoletja, v katerem je temeljito spremenila svet hitre mode ter postala sinonim za dostopen slog in aktualne modne trende. Ob tej priložnosti je Zara na svojem uradnem Instagram profilu objavila teaser, s katerim napoveduje kampanjo, v kateri bo sodelovalo 50 modnih ikon – vse pred objektivom enega največjih modnih fotografov, Stevena Meisela. Ob jubileju lahko pričakujemo številne novosti in presenečenja, ki jih že nestrpno pričakujemo.

Zara praznuje 50 let: Nova kampanja in napoved zanimivih novosti

To ni prvič, da Zara sodeluje s Stevenom Meiselom. Septembra 2023 sta skupaj predstavila kolekcijo, ki jo je fotografiral prav Meisel, v kampanji pa so sodelovala številna znana imena, med njimi Irina Shayk, Gigi Hadid in Eva Herzigova. Glede na napovedano kampanjo, pa tudi na dejstvo, da znamka praznuje pomembno obletnico, pričakujemo, da se bodo pojavili znani obrazi iz sveta glasbe, filma in mode. Kampanja bo objavljena ta petek, 9. maja 2025, na uradni spletni strani Zare pa že vabijo k praznovanju – kar nakazuje, da gre za več kot le oglaševalsko akcijo. Glede na sodelujoče v Instagram teaserju lahko sklepamo, da v praznovanje ne bo vključena le ženska kolekcija, temveč tudi moške in otroške linije.

Za razliko od tradicionalnih modnih hiš je Zara s svojim pristopom see now, buy now (»vidi zdaj, kupi zdaj«) povsem spremenila modno industrijo – namesto dolgih sezonskih kolekcij Zara skoraj vsak teden ponuja nove kose, neposredno navdihnjene z aktualnimi trendi z ulic in modnih brvi. Znamka se vse bolj osredotoča tudi na trajnost, digitalizacijo in transparentnost. S tem napoveduje spremembe, ki bi lahko znamko še bolj približale novim generacijam potrošnikov, ki od mode pričakujejo več kot zgolj estetiko. Zadnji primer digitalnega razvoja je lansiranje platforme Zara Streaming s Cindy Crawford in Kai Gerber.

Vse informacije najdete na uradni spletni strani Zare.

Foto: Instagram (@zara), Zara

Naloži več
Zapri