High street velikan Zara, ki nas obleče od glave do peta, trenutno cilja na prenovo blagovne znamke, ki jo je H&M naredil pred nekaj leti. H&M je znan po sodelovanju z luksuznimi modnimi hišami in zvezdniki. Za svoje ambasadorje so izbrali nekaj najvplivnejših ljudi današnjega časa. Blagovna znamka je znana tudi po kolekcijah Studio, ki so pogosto nekoliko dražje, a so kosi tudi kvalitetnejši. Zdaj Zara svoj rebranding ustvarja s sodelovanjem kolekcij z znanimi oblikovalci, ne pa z blagovnimi znamkami, in kakovostnimi kosi, za katere dajo nekoliko višjo ceno.
Dokaz za ta preobrat je tudi kolekcija s slavno manekenko Kate Moss, ki bo luč sveta ugledala 30. novembra na uradni spletni strani Zare. Kampanjo je fotografiral slavni dvojec Mert Alas in Marcus Piggott, ki s slavnim modelom sodeluje že leta. Zaenkrat imamo samo eno podobo Kate v dežnem plašču, vendar je še 39 drugih oblek, ki se jih lahko veselimo. Kapsulno kolekcijo sestavlja 40 kosov, ki vključujejo oblačila, obutev in modne dodatke. Lahko se zanesemo, da nam bo Kate pripravila pravo kolekcijo za 90’s zabave.
Kolekcija Zara in Kate Moss bo prava poslastica za žurerke
Zara že leta gradi svoje novo poglavje. Najprej so prešli na bolj inovativno stran spletnega trženja, nato so v svojo ponudbo uvedli udarne kose, kasneje pa za svoje modele izbrali nekaj najbolj znanih obrazov. Zdaj Iris Law in Lila Moss nonšalantno promovirata Zarine široke kavbojke, majice in obleke. Kar želimo nositi vsak dan, ti modeli nosijo tudi na straneh znane znamke. Pred kratkim nas je Zara razveselila s kolekcijo s Stefanom Pilatijem. Pilati je nekoč delal za modne hiše, kot sta Dior in Saint Laurent. In pred to modno novostjo nas je osvojila s kampanjo s Cindy Crawford in Kaio Gerber. Nato je napovedala sodelovanje z oblikovalcem Samuelom Rossom, zdaj pa s Kate Moss.
Zara je ena izmed znamk z največjim dobičkom. Zato se sprašujemo – ali so v naših očeh sodelovanja s slavnimi le marketinška strategija ali Zarina resnična želja, da postane nekaj več kot high street znamka?
Kakor koli že, Zara bo za vedno imela množico strank in še več dobička. V nadaljevanju objavljamo vse podrobnosti nove kolekcije s Kate Moss.
Boho estetika rokenrola 90-ih
Charli XCX je s svojim albumom Brat sprožila val, ki se osredotoča na uporništvo in brezskrbnost. Je pa OG party girl prav Kate Moss, ki v devetdesetih ni zamudila niti enega after partyja. Kate so oboževali tako zaradi svoje lepote kot zaradi pristnega stila oblačenja. Zdaj slavna manekenka v sodelovanju z uličnim velikanom lansira svojo kolekcijo, ki se bo osredotočala na party kose, po katerih smo si jo zapomnili. Kate nas je malo opozorila, ko je v intervjuju povedala, da je za namene ustvarjanja te kolekcije šla globoko v svoj (modni) arhiv. Poleg tega je dodala, da obožuje obleke iz šifona in črnih bleščic (kot je bilo pričakovano), tako da računamo na boho estetiko rokenrola 90-ih.
Foto: Profimedia, Instagram (@zara), Zara