Enodelne, dvodelne, z logotipom ali tiste s pridihom tihega razkošja, imamo vse vrhunske kopalke na enem mestu
Enodelne, dvodelne, z logotipom ali tiste s pridihom tihega razkošja, imamo vse vrhunske kopalke na enem mestu

Enodelne, dvodelne, z logotipom ali tiste s pridihom tihega razkošja, imamo vse vrhunske kopalke na enem mestu

Poletje ni več sezona ležernosti, vsaj ko govorimo o kopalkah. V svetu luksuzne mode so kopalke prevzele vlogo modne izjave. Luksuzne kopalke niso več rezervirane zgolj za plažo. Zato se pripravite, da boste videti kot prava modna ikona, mi pa smo tu, da vam pri tem pomagamo. Kup novih kopalk je že prispel v high street trgovine, a s temi boste zares zasijali. Katere luksuzne kopalke bodo narekovale trende tega poletja, izveste v nadaljevanju.

Kopalke so v zadnjih sezonah postale temelj poletnih stajlingov

Kopalke so v zadnjih nekaj sezonah postale plodno področje za zanimive in igrive vzorce, pogosto pa tudi dodatek večernim stajlingom, na primer pod pleteno obleko ali belo preveliko srajco. Luksuzne kopalke, kot esenca prefinjenosti na plaži, vse bolj privlačijo ženske, ki vedo, kaj hočejo: vrhunski dizajn, brezhibno izdelavo in materiale, ki laskajo telesu, hkrati pa kljubujejo vodi, soncu in času. Gre za kose, ki ne gredo iz mode po eni sezoni, ampak ostajajo del osebnega modnega izraza več let (čeprav smo izbrali tudi nekaj kopalk z netipičnimi vzorci in detajli). Zagotavljamo, da boste do konca tega članka imeli svojega poletnega favorita.

Modne hiše tudi to sezono ostajajo zveste svojemu DNK-ju. Tako sta denimo Pucci in Missoni, dve italijanski modni znamki, znani po uporabi vzorcev, barv in tekstur, predstavili kopalke z vzorci in cikcak motivi. Od Chanela in Miu Miu prihajajo preproste, čisto krojene kopalke z nežnimi monogrami. Loro Piana spada v isto kategorijo, kar je povsem pričakovano, saj je znamka sinonim za tihi luksuz. Kolikor Loro Piana neguje takšno estetiko, toliko Louis Vuitton, Gucci in Burberry negujejo logomanijo. Tudi na njihovih uradnih spletnih straneh boste večinoma našli kopalke z monogrami. Kljub temu večina znamk pri dvodelnih kopalkah lansira komplete z zgornjim delom v obliki trikotnika in spodnjim z vezalkami na bokih. Tudi modeli enodelnih kopalk niso posebej inovativni. Zdi se, da so se znamke to sezono bolj zanašale na barve, vzorce in – sodeč po nekaterih – logomanijo.

Enodelne kopalke

Nekoč dojemane kot skromna in “konzervativna” izbira, danes enodelne kopalke doživljajo pravo modno renesanso. V svetu luksuznih kopalk se vračajo v modo. Kar večina obožuje pri enodelnih modelih, je njihova vsestranskost. Visoki izrezi, globoki dekolteji, gola hrbta, pasovi, ki poudarjajo silhueto, ali asimetrični kroji spremenijo ta tip kopalk v modni kos, ki ga lahko nosite tudi zunaj plaže. Dovolj je, da si nadenete pareo ali ruto in pripravljeni ste na koktajl na terasi.

Čeprav se tovrstne kopalke povezujejo s športnim videzom, so v zadnjem času postale simbol ženstvenosti. Predstavljajte si le, kako ti isti modeli delujejo v luksuzni različici!

Dvodelne kopalke

Z dvodelnimi kopalkami imate nekoliko več izbire in možnosti. Visok pas za retro pridih, trikotniki za tiste, ki obožujejo nostalgični Y2K videz, topi, ki posnemajo spodnje perilo … In barve? Vse je dovoljeno. Od zadržanih zemeljskih tonov, ki jih obožujejo minimalisti, do živahno rožnatih in citrusnih odtenkov. Zdi se, da bodo to poletje v trendu močne in učinkovite barve, s katerimi zagotovo ne boste ostali neopaženi.

Logomanija je prisotna tudi na tistih nekaj centimetrih tkanine

Logomanija na kopalkah ni naključna. Gre za produkt digitalne dobe, v kateri je moda – bolj kot kadar koli prej – ustvarjena za fotografiranje in objavljanje na družbenih omrežjih. Kaj pa kamera bolje zazna kot velik, ponavljajoč se vzorec slavne modne hiše? Prav zato modne znamke lansirajo kopalke, prekrite z monogrami, napisi in različicami svojih logotipov. Pričakujemo velik povratek znanega Burberry vzorca, znamke, ki se počasi, a zanesljivo prebuja iz dolgega spanca. Gucci kot največji logomanijak ne preseneča s svojim monogramom, katere znamke pa se še ne držijo politike tihega luksuza, odkrijte v nadaljevanju.

Naloži več
Zapri