

Nova kolekcija H&M prinaša kose, ustvarjene v sodelovanju z enim izmed najbolj priljubljenih oblikovalcev današnjega časa
Belgijski modni oblikovalec Glenn Martens oblikuje sodobni modni prostor, nova sodelovanja pa širokemu krogu kupcev ponujajo priložnost, da pridejo do doslej nevidenih kosov z značilnimi Martensovimi elementi. Martensovo delo že dolgo premika meje mode, to partnerstvo s H&M pa kaže njegovo željo, da modo naredi dostopno vsem. Zdaj je prvič predstavljena celotna kolekcija.
H&M x Glenn Martens: kolekcija, ki združuje ženska, moška in uniseks oblačila
Kolekcija preoblikuje klasične oblačilne arhetipe v nove, nepričakovane oblike. Med podrobnim raziskovalnim procesom je Martens preučil H&M-ovo arhivo in izbral ključne kose, ki jih kupci obožujejo – od najbolje prodajanih majic in karo srajc do bomber jakn in kavbojk. Vsak kos je ponovno zasnovan kot izjemen nov dizajn, ki se poigrava s trompe-l’œil efektom in personalizacijo. Številni kosi se lahko preoblikujejo z uporabo tehnik, kot so folija in žica, kar ustvarja skulpturalne oblike.




Kolekcija prav tako poklon Martensovi oblikovalski poti in njegovemu kultnemu delu za Y/Project – s številnimi kosi, od škornjev do potiskov, ki se nanašajo na ključne arhivske dizajne. “To kolekcijo vidim kot veliko družino oblačil, pri čemer ima vsak kos več funkcij in osebnosti. Tako kot ljudje – rastejo in se vsak dan spreminjajo. Vedno me zanimajo oblačila, ki jih zares živimo, ideja arhetipov in osnovnih kosov garderobe pa je bila izhodišče za ta poseben in radosten projekt s H&M-om,” pravi Glenn Martens.
“Iskreno verjamem, da je to eno naših najbolj kreativnih sodelovanj doslej. Glenn je izjemen talent in radikalen mislec, ti izjemni dizajni pa se poigravajo z arhetipi in samim bistvom oblačenja. Kampanja je posebna – že zdaj kultna,” dodaja Ann-Sofie Johansson.



Humor je osrednji element Martensovega dela
Tako kolekcija kot kampanja slavita duhovitost in samoizražanje. V kampanji Martens predstavi preobrat na temo družinskega portreta, s filmskima ikonama Joanne Lumley in Richardom E. Grantom ter številnimi novimi, razburljivimi obrazi. Izbor igralcev odraža Martensovo fascinacijo z britanskim humorjem in številne britanske reference, prisotne v kolekciji. Kampanja in kolekcija bosta predstavljeni na prihajajočem dogodku v Londonu, o katerem bodo kmalu objavljeni dodatni podatki.
“Bilo je izjemno zabavno biti del posebnega družinskega portreta Glenna Martensa in H&M-a. Vedno pravim, da je najboljša moda tista, ki krši pravila – ljudje naj nosijo, kar želijo. Občudujem Glennov pogumni duh in oko za nepričakovane preobrate,” pravi Joanna Lumley.
Kolekcija H&M x Glenn Martens bo na voljo na spletni strani hm.com od 30. oktobra 2025.












Foto: PR