Zakaj je e.l.f. Beauty kupil Rhode in kaj prinaša sodelovanje dveh priljubljenih blagovnih znamk?
Zakaj je e.l.f. Beauty kupil Rhode in kaj prinaša sodelovanje dveh priljubljenih blagovnih znamk?

Zakaj je e.l.f. Beauty kupil Rhode in kaj prinaša sodelovanje dveh priljubljenih blagovnih znamk?

Vse lepotne navdušence je konec maja presenetila novica, da je znamka e.l.f. Beauty kupila eno izmed najbolj priljubljenih sodobnih znamk – Rhode. Zaradi tega, ker je bila novica nepričakovana, je v naslednjih urah postala ena glavnih tem. Tako so se hitro pojavila različna vprašanja in nejasnosti, osredotočene predvsem na razloge za ta korak. Kmalu pa je postalo jasno, da to sodelovanje temelji na obojestranski koristi, ki bo postala očitna šele v prihodnosti. Do uradne predstavitve novih izdelkov smo raziskali: Zakaj je e.l.f. Beauty (zares) kupil Rhode?

Nova era poslovanja

Hailey Bieber je znamko Rhode ustanovila leta 2022. Le redki pa so pričakovali, da bo ta lepotna znamka postala ena najbolj zaželenih. Izdelki v ponudbi obsegajo vse od vlažilnih krem do izdelkov za ustnice in lica, ki veljajo za med najbolj priljubljenimi. Z leti je Rhode postal veliko več kot le običajna zvezdniška znamka in presegel meje ameriške celine. Zdaj pa sledi nova era poslovanja. Znamka elf Beauty je namreč Rhode kupila za kar milijardo dolarjev.

S tem je Hailey Bieber postala milijarderka. Jasno je, da se to ni zgodilo po naključju, temveč zato, ker je v samo treh letih ustvarila pravi lepotni imperij. Znamka, ki temelji na hibridnih izdelkih, je v industrijo vnesla številne inovacije in dokazala, da za vsakodnevno lepotno rutino ni potrebna obilica izdelkov. Zaupanje potrošnikov je postalo več kot očitno, elf Beauty pa se je odločil to izkoristiti.

Kljub prodaji znamke Hailey Bieber ostaja ključna članica ekipe, zaščitni obraz ter oseba, odgovorna za nadaljnji razvoj znamke. Tako je prevzela vlogi Chief Creative Officer in Head of Innovation.

Odgovor na vprašanje o tem sodelovanju tako postane popolnoma jasen.

Znamki Rhode bo omogočilo dodatno širjenje poslovanja – oziroma dostop do večjega števila ljudi. Prav to pa je bila osnovna ideja, ki jo je Hailey Bieber izpostavila kot razlog za ustanovitev znamke leta 2022.

Poleg tega Rhode še naprej presega meje lepotne industrije. Njegov vpliv je bil lani potrjen z dejstvom, da je znamka zasedla prvo mesto na lestvici Earned Media Value. Gre torej za znamko z največjim vplivom med ljubitelji nege kože. Zdi pa se, da njen vrhunec še ni dosežen.

And, I’m just in my room like this…

Čeprav je lastnica trenutno najbolj priljubljene beauty znamke, Hailey Bieber še vedno kaže, zakaj je mnogim ena najljubših zvezdnic. Kmalu po objavi novice o prodaji znamke Rhode je na svojem TikTok profilu objavila šaljiv video z napisom: And, I’m just in my room like this. Zato nestrpno pričakujemo, kaj bo to (nepričakovano) sodelovanje prineslo v prihodnosti. Oziroma, kako bo izboljšalo poslovanje znamke Rhode.

Članek je prevzet s portala Journal.rs

Foto: Instagram (@rhode, @haileybieber) | TikTok (@haileybieber)

Naloži več
Zapri