

Napredek lepotne blagovne znamke se kaže v širjenju prodajnega asortimana na vse celine, da bi agresiven globalni marketing končno imel smisel. Spletni nakup je odlična možnost za začetek, a naslednji korak je uraden vstop v lepotne verige, kot so Ulta, Sephora ali Douglas.
Hailey Bieber in njena ekipa Rhode so začeli izključno s spletnimi nakupi. Kasneje so organizirali manjše pop-up dogodke, kjer so potrošnikom predstavili nove izdelke. Naslednji in povsem logičen korak je vstop v eno največjih lepotnih prodajnih verig na svetu – Sephoro. Od te jeseni bodo Rhode izdelki na voljo na naslednjih trgih: Sephora Kanada, Sephora Združeno kraljestvo in Sephora global. Pametna in trenutno vsekakor neizogibna poteza.
Rhode in Sephora v misiji velikih zaslužkov
Če povpraševanje raste, mora rasti tudi ponudba. V tem primeru geografsko. Spletni nakupi še vedno odvračajo potencialne potrošnike na določenih trgih. Toda veliko lažje je, kadar so pred vami testerji in lahko občutite teksturo izdelka ter razpoložljive odtenke.
Znamka je v kratkem času postala ena najbolj priljubljenih lepotnih znamk. Vstop v tako veliko verigo ji bo prinesel ogromen dobiček. Seveda bo spletna stran imela manjši obisk in promet, a bodo izdelki našli pot do precej večjega števila potrošnikov.
Kako je znamka utrdila svoj status najbolj zaželene znamke na trgu?
Vse se je začelo z enim običajnim izdelkom za ustnice, nato pa se je zgodil marketinški podvig desetletja – ovitek za telefon. Hailey je pozneje izkoristila svojo obsesijo z nego kože in razširila asortiman tudi na negovalne izdelke. V eni od kampanj se je pojavila tudi Claudia Schiffer, kmalu pa bomo vse te izdelke lahko kupili tudi na naši celini.
To je tudi ena tistih zvezdniških znamk, ki ima res odlične ocene in ne dodaja novih izdelkov zgolj pro forma, temveč zelo premišljeno in smiselno. Vpliv Hailey Bieber na modno in lepotno industrijo je res velik, njena ekipa pa zna to dobro izkoristiti.
Članek je prevezt s portala Journal.rs.
Foto: Instagram / @rhode, @emmasevilles