Kaj pravzaprav pomeni »Euro summer«, o katerem govorijo družbena omrežja, in kateri oblikovalci najbolje utelešajo ta trend?
“Euro summer” je pojem, ki je to poletje popolnoma osvojil družbena omrežja, predvsem TikTok. Gre za doživetje poletja na evropskih destinacijah, ki združujejo sonce, morje, kulturo, modo in gastronomijo. Zgodba se je razvila do te mere, da ob vstopu na TikTok kar naprej naletite na videe z opisi, kot so: Kaj bom oblekla za moj “Euro summer?”, Komaj čakam na “Euro summer”! ali To so moji “Euro summer” outfiti!. Seveda ni trajalo dolgo, da so v ospredje stopile tudi modne kombinacije, mi pa smo se vprašali – če bi morali izbirati, kateri oblikovalci bi bili pravi predstavniki tega poletnega trenda?
Še preden je obstajal “Euro summer”, so obstajale te modne znamke …
Pucci, Cavalli, Missoni, Marni, Moschino, Ferragamo – vse to so modne hiše, ki jih povezuje ena skupna točka: vse prihajajo iz Italije. Če bi med temi uspešnimi italijanskimi znamkami izbirali zmagovalca za “Euro summer” outfite, bi to zagotovo bil Pucci. Blagovna znamka, ki že od svojih začetkov izstopa po originalnih, barvitih in pogosto geometrijskih vzorcih. Njihova zadnja poletna kampanja je prava oda Italiji in poletnim zabavam, za katere si želimo, da bi trajale večno. Vse naštete znamke poveličujejo barve, vzorce, živalske potiske in tisto, zaradi česar ljudje prihajajo v Evropo – lahkotnost življenja.
Med Missonijem in Puccijem je bila »tesna bitka« za prvo mesto. Obe znamki sta si precej podobni in jima popolnoma pristaja predpona “Euro summer”. Missoni je prav tako pisan, vpadljiv, glasen – točno takšen, kot si predstavljamo Italijane. Missoni, tako kot Pucci, svoje stranke vabi k popolnemu maksimalizmu ter k dodajanju nakita (po možnosti zlatega), slamnatih klobukov, nenavadnih sandalov … Vzemite vse, kar vam pride pod roke, in verjetno ne boste zgrešili.
“Euro summer” outfiti uspejo le, če ste nastanjeni v središču mesta in imate vse na nekaj minut hoje. Sicer bi se lahko pošteno namučili v sandalih, ki segajo do kolen, se začeli potiti pod ogromnimi klobuki, po nekaj minutah pa bi že sezuli pete in hodili bosi.
Moschino je rezerviran za poletne večere, ko si želite biti opaženi, medtem ko Ferragamo neguje nekoliko bolj umirjeno estetiko, vendar z modernim pridihom. Kako pa “Euro summer” vidijo nekatere znane vplivnice, vam razkrivamo v nadaljevanju. Tudi njihovi outfiti so lahko odlična inspiracija za vaše Pucci/Missoni/Euro poletje.
Članek je prevzet s portala Journal.hr
Foto: Instagram (@emilisindlev)