Letos so v samem vrhu: Kako je Miu Miu uspešno zavladal modnemu svetu?
Letos so v samem vrhu: Kako je Miu Miu uspešno zavladal modnemu svetu?

Letos so v samem vrhu: Kako je Miu Miu
uspešno zavladal modnemu svetu?

Miu Miu je že dve leti zapored na vodilnem mestu najbolj iskanih modnih znamk današnjega časa. Tako so se v letu 2022 na prvem mestu znašle svilene balerinke, letos pa na drugem mestu klasični pleteni brezrokavniki. Po raziskavah se je lani njena priljubljenost povečala za 50%, prodaja pa za 42%, kar je skupini Prada pomagalo doseči prihodek v višini 1 milijarde.

Od kod toliko navdušenje nad znamko? Kako je Miu Miu uspela izstopiti iz sence svoje starejše sestre (Prada) in postati ta hip najbolj znana in zaželena znamka? Izvedite spodaj.

Miu Miu je sestrsko podjetje Prade

Znamka Miu Miu je del skupine Prada. Ustanovila jo je ikonična oblikovalka Miuccia Prada, ki je tudi oblikovalka vsem znane Prade, lansirala pa jo je leta 1993 v Milanu. Ime je dobila po njenem vzdevku.

Medtem ko je Prada sledila minimalizmu in ustvarjala klasične kose oblačil za odrasle, prefinjene ženske, so se pri Miu Miu osredotočili na ready to wear kose, namenjene mladim ljubiteljicam modnih trendov. Miuccia je pojasnila, da je proces oblikovanja popolnoma drugačen: Miu Miu uporablja kreativnost in domišljijo ter ustvarja moderne in inovativne kose, ki bodo narekovali trende, Prada pa ustvarja brezčasne kose, ki bodo večno in.

Estetika Miu Miu postavlja znamko na vrh seznama

Kombinacija igrivosti, ženstvenosti in inovativnega dizajna je Miu Miu uvrstila na sam vrh lestvice modnih znamk. S svojimi kultnimi kosi, kot so svilene balerinke, mikro krila in elegantne torbice, ji je lani uspelo dvigniti prodajo za 42%.

Mladostniško-uporniški slog ter nenavadni vzorci izjemno izvirno krasijo klasične kose. Poudarek je na mladostni energiji in svobodi samoizražanja, kar spodbuja domiselnost in ekscentrični slog kupca.

Znamka se rada poigrava z nenavadnimi silhuetami, kombinacijami vzorcev, vešča je tudi izdelave modnih dodatkov, kot so očala, denarnice, nogavice in podobno.

Poleg tega je Miu Miu vedno korak pred drugimi. Njena interpretacija trendov se popolnoma ujema z estetiko znamke, ki jo prepoznamo na vsakem kosu. Poleg tega je s hitrim in izvirnim pristopom k trendom omogočila, da ostaja aktualna in zaželena med mladimi. In zdi se, da z generacijo Z rezonira kot še z nobeno doslej.

Začetniki velikih trendov

Porast priljubljenosti estetike Y2K je pripomogel tudi k povečanju priljubljenosti in pomembnosti znamke Miu Miu. V duhu nostalgije je lansirala hlače z nizkim pasom, različne balerinke, mikro krila in dokolenke. Njeno videnje mode je povsem drugačno od drugih modnih hiš, spodbuja drzen in seksi pristop, medtem ko oblikuje povsem nosljive kose.

Pogosto je začetnica velikih trendov, kot sta estetika knjižničarke in nošenje čudovitih mikro kratkih hlač v javnosti, čemur je botrovala tudi eksplozivna rast omrežja TikTok. Potem, ko je kot prva lansirala škornje v motorističnem slogu, so posnemovalci takoj napolnili izložbe high street trgovin. Vsak dan premika meje in eksperimentira z različnimi slogovnimi kombinacijami, zato ni čudno, da je Miu Miu navdih tako high street trgovinam kot vrhunskim blagovnim znamkam.

Sodelovanje z zvezdniki

Miu Miu ve, kako pritegniti mlado občinstvo, zato je svojo podobo oblikovala s pomočjo mladih, privlačnih in vplivnih zvezdnikov. Na prvi reviji znamke na newyorškem tednu mode je na pisti zablestela modna ikona Kate Moss in prejela naziv zvezde te revije. Leta 1995, v času prve kampanje, je bila obraz Miu Miu slavna igralka Drew Barrymore. Po teh kultnih dogodkih je pridobila sloves ekskluzivne znamke, rezervirane za mlade modne ikone.

Za znamko stoji še kup drugih zvezdnikov, ki sodelujejo pri uspešnih kampanjah.

Če že moramo izpostaviti Miu Miu dekle vseh časov, si naslov zagotovo prisluži prelepa Ella Fanning. Znamki se je pridružila leta 2014 in od takrat jo neprekinjeno nosi in promovira.

Miu Miu spretno sodeluje tudi z drugimi znamkami, kot so New Balance, Levi’s in Church’s, pri tem pa ohranja značilno estetiko in premika modne meje.

Relatable marketinški pristop

Svojo filozofijo odlično povezuje z mladimi kupci. Zaradi spletne prisotnosti je postala blagovna znamka, ki jo vsi želimo nositi. In kako ji to uspeva?

Relatable pristop se je v zadnjih nekaj letih izkazal za zelo uspešnega. Vse se je začelo z mladimi in odprtimi vplivneži, ki so svoja nepopolna življenja delili s svojimi sledilci in tako ustvarili relatable vsebino. Zdaj tudi same blagovne znamke uporabljajo tovrsten pristop: Miu Miu za svoje kampanje najema številne relatable in stylish zvezdnice, kot so Emma Chamberlain, Amalie Grey, Sydney Sweeney in Mia Goth.

Poleg tega je vsaka kampanja izvirna in šik hkrati. Način, kako Miu Miu predstavlja svoje kose in jih stilira na supermodelih, vpliva tudi na njeno priljubljenost. Rada se poigrava z novim načinom stajlinga, ko svoje decentne in polprosojne kose kombinira v plasteh.

Zakaj imamo radi Miu Miu?

Slog in oblačila Miu Miu se popolnoma ujemajo s trenutno priljubljeno estetiko na internetu, zlasti na TikToku. Poleg tega s pametnim in izvirnim marketinškim pristopom osvaja mlado občinstvo po vsem svetu. Že sam dizajn kosov Miu Miu premika meje in pravila mode, zato njene izvirne in inovativne modele vsakodnevno kopirajo in replicirajo. S spodbujanjem novega sloga, vizije in estetike bo znamka zagotovo ohranila vodilni položaj na modnem trgu.

Foto: Miu Miu, Instagram (@miumiu)

Naloži več
Zapri